ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

ειδήσεις

Τι συμβαινει αληθεια με το ΙΚΑ Καλαματας;

ΣΤΟ troktiko έφτασε μια ακόμα καταγγελία για το ΙΚΑ Καλαμάτας και τούτη την φορά για την οφθαλμίατρο η οποία όπως γνωρίζουμε έχει δημιουργήσει και σε άλλο κόσμο προβλήματα. Μήπως να βάλει κάποιος μια τάξη γιατί θα δημοσιοποιήσουμε και καταγγελίες μας:
"Είχα ραντεβού στο ΙΚΑ Καλαμάτας σήμερα. Για να είμαι συνεπής στην ώρα μου έφυγα τρέχοντας από την πρωινή δουλειά μου μην αργήσω και χάσω το ραντεβού στις 13:20. Ευτυχώς ήμουν εκεί στις 13:00. Η οφθαλμίατρος όμως έλειπε. Περίμενα...
μήπως αποφασίσει και έρθει και όταν η ώρα πήγε 12:20 κατεβαίνω στην γραμματεία χαιρετάω και ρωτάω αν έχει έρθει η οφθαλμίατρος. Εγώ είμαι μου λέει ενοχλημένη που την έψαξα μάλλον ή που την διέκοψα από το κουτσομπολιό. Έρχεται με κατεβασμένα μούτρα, μπαίνουμε στο γραφείο κάθετε ανοίγει την τσάντα της βγάζει από μέσα 2 βιβλιάρια ασφαλισμένων (για ποιο λόγο άραγε τα είχε στην τσάντα της) και της λέω ότι μου έσπασαν τα γυαλιά μου αν μπορεί να με μετρήσει να μου γράψει άλλα. Εντάξει μου λέει και κάνω να βγάλω τους φακούς επαφής που φορούσα. Αρχίζει τότε μια λεκτική επίθεση με υψωμένη φωνή εναντίον μου για το πως πήγα φορώντας φακούς πως δεν μπορεί έτσι να με μετρήσει, ότι έπρεπε μια μέρα νωρίτερα να σταματάω να τους φοράω κλπ. Κυρία μου από την δουλειά έρχομαι και τους φορούσα. Που να ξέρω. Άλλωστε όταν έκλεισα ραντεβού δεν μου ΄έδωσε κάποιος οδηγίες (τα τρωτά το! υ συστήματος) ούτε με είχατε εξετά! σει Ï �ιο πριν. ( Στην εν λόγω..κυρία είχα πάει ξανά πριν 8 χρόνια αλλά τότε φορούσα γυαλιά). Δεν υπάρχει όμως πρόβλημα να μην σας καθυστερώ λυπάμαι για τον χρόνο σας θα κλείσω κάποια άλλη μέρα ραντεβού. Αυτή ασταμάτητα συνέχιζε να λέει τα δικά της εκνευρισμένη (με υψωμένη φωνή και ύφος χιλίων καρδιναλίων) ότι τους εξηγούμε τι πρέπει να κάνουν (πότε άραγε) και έρχονται έτσι, Σας παρακαλώ κυρία μου μην υψώνετε την φωνή σας δεν σας μιλάω έτσι. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν έκλεισα το ραντεβού δεν μου είπε κάποιος τι πρέπει να κάνω . Τώρα που το είπατε θα κλείσω για την άλλη εβδομάδα και κάνω να φύγω. Σημειωτέον τόση ώρα η πόρτα ήταν ανοιχτή και μας άκουγαν απέξω. Βγαίνοντας εγώ μια κυρία είχε μπει ήδη μέσα (μάλλον το επόμενο ραντεβού) και την ακούω να με αποκαλεί τσουλί. Η πίεση μου χτύπησε κόκκινο. Τώρα σκέφτηκα να γυρίσω πίσω να μαλλιοτραβηχτούμε? Να την βρίσω να μαζευτούν όλοι? Να τις κάνω μια καλή μήνυση? Ποιος της έδωσε το δικαίωμα να με αποκαλεί έτσι? Με ήξερε και από χθες? Τα νεύρα μου με δυσκολία τα συγκρατούσα. Έφυγα λυπημένη για την κατάντια των γιατρών. Να την χαίρετε το ΙΚΑ Καλαμάτας και ο διευθυντής που είναι εκεί ! και την ανέχεται. Γιατί έμαθα από φίλο μου πως κάνει τα ίδια και σε άλλους. Και αυτός πήγε για εξέταση στην εν λόγω...κυρία και δεν ξαναπάτησε επειδή τον πρόσβαλε. Έδωσε η κυρία αυτή άραγε τον όρκο του Ιπποκράτη? Έμαθε πρώτα από όλα να σέβεται τους ανθρώπους? Άλλωστε εγώ την πληρώνω από τους φόρους μου από τις κρατήσεις μου από την ασφάλεια μου.
Μπορούσε ευγενικά να μου πει να κλείσω ξανά ένα ραντεβού και να έρθω αφού έχω κάνει αυτή την προεργασία. Δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Αλλά βέβαια γιατί να μην συμπεριφέρεται έτσι. Θα την επιπλήξει κανένας ή θα τιμωρηθεί με 1 μήνα ή 6 μήνες αφαίρεση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και με ένα πρόστημο 1-2 μισθών. Να δούμε μετά τι συμπεριφορά θα είχε. Αλλά κόρακας κοράκου μάτι βγάζει? Τα βλέπουμε και στην βουλή με τους πολιτικούς μας."

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.