ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

διακοπές

Τριημερο διακοπων χωρις Ελληνες...

Την αδυναμία των Ελλήνων να παραθερίσουν επιβεβαίωσε ο απολογισμός του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος, μια αργία που δίνει το στίγμα της εσωτερικής αγοράς, με τους περισσότερους προορισμούς να μετρούν απώλειες σε σχέση πέρυσι καθώς οι έλληνες πελάτες δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν εξαιτίας της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζουν.
Κάτω από το 50% ήταν η πληρότητα των ξενοδοχείων στο Πήλιο στη διάρκεια του τριημέρου, παρότι τα ξενοδοχεία είχαν προχωρήσει σε μειώσεις τιμών, σημειώνει ο αντιπρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Γιώργος Ζαφείρης. «Το φαινόμενο ήταν αναμενόμενο λόγω των προβλημάτων στην ελληνική πελατεία», εξηγεί ο ίδιος και συμπληρώνει ότι η τιμή για ένα δίκλινο κυμάνθηκε στα 50 ευρώ. Τη μεγαλύτερη πτώση παρουσίασαν τα ξενοδοχεία χαμηλότερων κατηγοριών, λόγω των ελκυστικών προσφορών που έγιναν από τις υψηλότερες κατηγορίες, ενώ το ίδιο διάστημα η πληρότητα στα ξενοδοχεία του Πηλίου ήταν λίγο καλύτερη φθάνοντας στο 60%.
Η μόνη κίνηση που παρατηρείται, όπως αναφέρει ο κ. Ζαφείρης είναι από ξένους τουρίστες που προσγειώνονται στο αεροδρόμιο της Αγχιάλου, καθώς από την 1η Μαΐου έχουν ξεκινήσει πτήσεις από εταιρίες όπως η Air Berlin, Ryanair και Monarch. Ωστόσο ο κ. Ζαφείρης κρούει τον «κώδωνα του κινδύνου» αν «δεν υπάρξει σταθερότητα στην Ελλάδα», καθώς από πλευράς εισερχόμενων κρατήσεων δεν υπάρχει καμία κινητικότητα μετά τις εκλογές και υπογραμμίζει την ανάγκη ισχυρής καμπάνιας για την αναστροφή της εικόνας. Παράλληλα επισημαίνει προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ενωση σε ό,τι αφορά τη βίζα στην προσπάθειά της να ανοίξει την αγορά της Αλγερίας, τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ κινήσεις που έγιναν στην αγορά του Ισραήλ έχουν φέρει αποτελέσματα, αλλά σε λιγοστούς επισκέπτες.
Πάνω από 50% ήταν η μείωση στην Πελοπόννησο, ενώ έως 30% ήταν μειωμένη η κίνηση στην Πάρο το τριήμερο που πέρασε, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδόχων Πάρου κ. Τάκη Αμπατζή. Την ίδια περίοδο οι τιμές στα ξενοδοχεία ήταν πεσμένες κατά 20% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ μεγαλύτερη ανταπόκριση είχαν τα ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών. Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ακριβά και έχουν οδηγήσει στη μείωση των επαναλαμβανόμενων ταξιδιών από την εσωτερική αγορά, όπως αναφέρει ο κ. Αμπατζής, ωστόσο στο νησί υπάρχουν ήδη και ξένοι επισκέπτες, κυρίως Γάλλοι και Γερμανοί και λίγοι Ρώσοι.

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.