ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελλάδα

«ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ» ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΠΛΟ Ο ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ

Το ότι το σπίτι του είναι «στη μέση του πουθενά» και το ότι υπάρχουν «θερμοκέφαλοι που θεωρούν ότι για όλα τα δεινά του τόπου ευθύνονται οι βουλευτές», είναι οι λόγοι για τους οποίους ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Σαμπαζιώτης, έχει όπλο. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό «K» της «Καθημερινής της Κυριακής» και στην Κατερίνα Μπακογιάννη, ο Δημήτρης Σαμπαζιώτης δίνει τις εξής απαντήσεις για το όπλο του… 
-Πότε και γιατί ζητήσατε άδεια οπλοφορίας; Όταν εξελέγην το 2004, διότι θεώρησα ότι πιθανόν εγώ και η οικογένειά μου θα είμαστε στόχοι για κάποιους θερμοκέφαλους που θεωρούν ότι για όλα τα δεινά του τόπου ευθύνονται οι βουλευτές. Είμαι ένα αγροτόπαιδο. Μένω ακόμα στο χωριό μου, στον Ριζόμυλο Μεσσηνίας. Το σπίτι μου είναι στη μέση του πουθενά. Ως εκ τούτου είμαι εύκολος στόχος. Θα σας πω δε ότι το προηγούμενο καλοκαίρι είχα πέσει θύμα ληστείας και γύρω από το σπίτι μου είχαν εκδηλωθεί πέντε φωτιές την ίδια μέρα. Όλα αυτά δημιουργούν ανασφάλεια τόσο σ’ εμένα όσο και στην οικογένειά μου.
-Έχετε πάντα το όπλο πάνω σας;Δεν έχω ποτέ το όπλο πάνω μου. Θεωρώ ότι στο φως της ημέρας και στην καθημερινότητα όλα τα θέματα αντιμετωπίζονται. Επειδή είμαι κυνηγός από πολύ νέος και είμαι εξοικειωμένος με τα όπλα και τη χρήση τους και έχω ασχοληθεί και αγωνιστικά με σκοπευτικούς αγώνες, γνωρίζω καλά και τους κινδύνους που εγκυμονούν.
-Το έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ;Όχι. Ο λόγος που το έχω είναι για να αποτρέψω κάποιον κακοποιό ή ανεγκέφαλο και όχι για να το χρησιμοποιήσω.
-Σε ποια περίπτωση θα το χρησιμοποιούσατε;Προφανώς εάν απειληθεί άμεσα η ζωή της οικογένειάς μου ή η δική μου. Θα έκανα αυτό που δικαιούται κάθε άνθρωπος να κάνει: Να υπερασπιστεί την οικογένειά του, τη ζωή του και την περιουσία του, όπως κάθε Έλληνας.
-Δεν σας τρομάζει το να σκοτώσετε έναν άνθρωπο;Πάρα πολύ. Ούτε μυρμήγκι δεν μπορώ να σκοτώσω. Με φρίκη αντιμετωπίζω αυτή την προοπτική. Αλλά δεν είναι και φριχτό να σκοτώσει την οικογένειά μου κάποιος;
-Θεωρείτε γενικότερα ότι η οπλοκατοχή και η οπλοφορία πρέπει να επιτρέπονται στην Ελλάδα;Όχι. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να επιτρέπονται η οπλοκατοχή και η οπλοφορία στην Ελλάδα. Όμως, υπάρχει θεσμικό πλαίσιο βάσει του οποίου οι πολίτες που έχουν συγκεκριμένους λόγους -στο βαθμό που αυτοί υιοθετούνται από τις αρμόδιες αρχές- μπορούν να εφοδιαστούν με άδειες. Αλλά κατά τεκμήριο οι βουλευτές είναι οι πιο πιθανοί στόχοι. Διότι οι βουλευτές εκτίθενται δημόσια σε μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι οι άλλοι πολίτες. Γι’ αυτό θεωρώ ότι πρέπει να δίνονται άδειες οπλοκατοχής στους βουλευτές στο βαθμό που τις ζητούν.
-Οπότε οι βουλευτές διαφέρουν από τους απλούς πολίτες;Βεβαίως! Και δεν το λέω αυτό με έπαρση ούτε από εξουσιομανία. Αλλά πρέπει να γίνει αντιληπτό στην κοινή λογική ότι οι βουλευτές γίνονται στόχοι με την άσκηση του βουλευτικού τους καθήκοντος.

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.