ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

ειδήσεις

Στην «Δημοτική Ένωση Μεσσήνης» καλωσόρισε τον Γιώργο Πετρουλάκη ο Στ. Ανασταστόπουλος

ANASTASOPOYLOSΣΤΟΥΣ κόλπους της «Δημοτικής Ένωσης Μεσσήνης» καλωσόρισε χθες τον Γιώργο Πετρουλάκη ο επικεφαλής της, νυν δήμαρχος και εκ νέου υποψήφιος για το Δήμο Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος.
Ο δήμαρχος Μεσσήνης υποδέχθηκε χθες στο γραφείο του τον πρόεδρο της ομάδας «Ο Πάμισος» Γεώργιο Πετρουλάκη και νέο του συνεργάτη, αφού εκεί στην ουσία επιβεβαιώθηκε η υποψηφιότητα του τελευταίου στο ψηφοδέλτιο της «Δημοτικής Ένωσης Μεσσήνης» για τις εκλογές του Μαΐου.
Από τη μεριά του, ο κ. Αναστασόπουλος ευχαρίστησε τον Γιώργο Πετρουλάκη για την υποστήριξη ενώ του ευχήθηκε καλή επιτυχία στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Δεν αμέλησε βεβαίως να του ευχηθεί τα καλύτερα και συγκεκριμένο την άνοδο του «Παμίσου» στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας Ποδοσφαίρου!
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ
ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ
Μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του με την «Δημοτική Ένωση Μεσσήνης» καλωσόρισε, ο Γιώργος Πετρουλάκη προέβη στην κάτωθι δήλωση:
«Αγαπητοί Συνδημότες,
Με την παρούσα ανακοινώνω τη συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για τον Δήμο Μεσσήνης, στο πλευρό του νυν Δημάρχου Στάθη Αναστασόπουλου.
Οι λόγοι που με οδήγησαν σ΄αυτήν την απόφαση είναι συγκεκριμένοι.
Πρώτον, είναι γνωστή ελπίζω η πολυετής συμμετοχή μου στα δρώμενα του Δήμου μας και η ενασχόληση μου με τα κοινά, τόσο στα πολιτιστικά όσο ακόμα περισσότερο στα αθλητικά γεγονότα του τόπου. Η προοπτική της συνδρομής μου στην σντιμετώπιση των αναγκών του Δήμου μας από τον στίβο της τοπικής Αυτοδιοίκησης, είναι για μένα ένας ακόμα τρόπος να κάνω πράξη την αγάπη μου και το ενδιαφέρον μου για τον τόπο μας.
Δεύτερον, πιστεύω βαθιά ότι ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία της οικονομικής και πολιτικής κρίσης που όλοι βιώνουμε, η τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί και οφείλει να παίξει καταλυτικό ρόλο ως φορέας πολιτικής, κοινωνικής και ηθικής ανανέωσης. Ο Δήμαρχος Αναστασόπουλος, νιώθω ότι ανταποκρίνεται σ’ αυτό το αίτημα και για το λόγο αυτό, επέλεξα να στηρίξω την υποψηφιότητά του, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο του.
Τρίτον, αυτή τη στιγμή περισσότερο από κάθε άλλη φορά, κρίνω πως είναι απαραίτητο όλοι μας να αντισταθούμε στον «ωχαδελφισμό» και στο κλείσιμο στο σπίτι μας, σαν απλοί θεατές των εξελίξεων. Τώρα είναι, που πρέπει όλοι όσοι αγαπάμε αυτόν τον τόπο και έχουμε την δύναμη και την δυνατότητα να αγωνιστούμε, να δώσουμε ένα ισχυρό παρόν. Έχω μάθει να ενεργώ με γνώμονα το «εμείς» αντί του «εγώ» και να αγωνίζομαι για το κοινό καλό, άσχετα από το προσωπικό κόστος που μου επιφέρουν οι προσπάθειες μου.
Για όλους αυτούς τους λόγους, στις εκλογές του Μαίου,θα διεκδικήσω την ψήφο και την εμπιστοσύνη σας, με την δέσμευση πως απ΄όποιο μετερίζι κι αν έχω την δυνατότητα να πράξω, θα συνεχίσω να πρωτοστατώ σε κάθε κίνηση και ενέργεια που θα αφορά την πρόοδο του Δήμου μας».
ΣΥΝΤΟΜΟ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Εν περιλήψει, όλοι γνωρίζουμε τον Γιώργο Πετρουλάκη από τον ποδοσφαιρικό χώρο, όπου διατελεί πρόεδρος του Γυμναστικού Ποδοσφαιρικού Συλλόγου «Ο Πάμισος» Μεσσήνης τα τελευταία έτη. Πρόκειται όμως για έναν πολυπράγμον άνθρωπο, με ποδοσφαιρικές και κοινωνικές αρχές και γνώμονα το κοινό καλό.
Ο Γιώργος Πετρουλάκης δεν ασχολείται με τα κοινά, μόνο μέσω του αθλητισμού, αλλά έχει προσφέρει και μέσα από τον πολιτισμό στίβο με γνώμονα πάντοτε το «εμείς» αντί του «εγώ»! Μάλιστα ενεργά με την πολιτική ασχολείται από τις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Η δράση του ξεκινά από τα φοιτητικά του χρόνια, όταν ως ανήσυχος νέος συμμετείχε ενεργά στα Διοικητικά Συμβούλια ΔΑΠ και ΝΔΦΚ.
Επί σειρά ετών ήταν μέλος του Δ.Σ. της Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας. Υπήρξε πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Μεσσήνης, ενώ διετέλεσε και διευθυντής Πολιτικού Γραφείου βουλευτή Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας.

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.