ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

greece

O ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...

boudouris5«Αν α­πο­κλεί­ε­τε τη συ­νερ­γα­σί­α, α­φή­στε του­λά­χι­στον τις προ­σπά­θει­ές μας να α­θροι­στούν ε­κεί που αν­τι­κει­με­νι­κά συγ­κλί­νουν.» Αυ­τό το­νί­ζει σε α­νοι­χτή ε­πι­στο­λή του προς το ΚΚΕ, ο υ­πο­ψή­φιος Πε­ρι­φε­ρειά­ρχης Πε­λο­πον­νή­σου Ο­δυσ­σέ­ας Βου­δού­ρης με α­φορ­μή το χα­ρα­κτη­ρι­σμό του Νί­κου Γόν­τι­κα , «Α­ρι­στε­ρός Τα­τού­λης».Στην ε­πι­στο­λή του ο . Βου­δού­ρης α­να­φέ­ρει:«Α­ρι­στε­ρός Τα­τού­λης» εί­ναι ό­ρος πο­λι­τι­κά α­νυ­πό­στα­τοςΑ­φή­στε τις προ­σπά­θει­ές μας να α­θροι­στούν ε­κεί που συγ­κλί­νουν«Α­γα­πη­τοί συμ­πα­τρι­ώ­τες του ΚΚΕ,Δι­ά­βα­σα με προ­σο­χή το άρ­θρο σας που με χα­ρα­κτη­ρί­ζει «Α­ρι­στε­ρό Τα­τού­λη» και θα ή­θε­λα να σας α­πευ­θύ­νω τις ε­ξής τρεις πα­ρα­τη­ρή­σεις.
1. Α­να­φε­ρό­με­νοι σε συ­νέν­τευ­ξή μου, σχε­τι­κά με το θέ­μα της δι­α­χεί­ρι­σης των α­πορ­ριμ­μά­των, γρά­φε­τε ό­τι έ­χω δε­χτεί την προ­ο­πτι­κή δη­μό­σιοι πό­ροι να χρη­μα­το­δο­τούν έρ­γο το ο­ποί­ο περ­νά­ει σε ι­δι­ω­τι­κά χέ­ρια. Α­γα­πη­τοί συμ­πα­τρι­ώ­τες, μην πέ­φτε­τε στην πα­γί­δα της νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρης μον­τα­ζι­έ­ρας. Α­κού­στε τη συ­νέν­τευ­ξη ε­σείς οι ί­διοι και θα δι­α­πι­στώ­σε­τε ό­τι α­κρι­βώς αυ­τό κα­τήγ­γει­λα: την υ­πο­τι­θέ­με­νη σύμ­πρα­ξη, ό­που το δη­μό­σιο βά­ζει τα χρή­μα­τα και οι ερ­γο­λά­βοι καρ­πώ­νον­ται τα κέρ­δη. Αυ­τό θέ­λου­με να α­να­τρέ­ψου­με.
Εί­στε αν­τί­θε­τοι;
2. Α­να­φέ­ρε­τε το ό­ρα­μα του του­ρι­σμού που προ­τάσ­σω και το συγ­χέ­ε­τε με τον του­ρι­σμό «υ­ψη­λών βα­λαν­τί­ων». Έ­χω δι­ευ­κρι­νί­σει ό­τι ποι­ο­τι­κός του­ρι­σμός για μέ­να ση­μαί­νει του­ρι­σμός με:
• σε­βα­σμό στο πε­ρι­βάλ­λον,
• α­ξι­ο­ποί­η­ση και α­νά­δει­ξη των συγ­κρι­τι­κών πλε­ο­νε­κτη­μά­των της Πε­λο­πον­νή­σου (α­γρο­τι­κή πα­ρα­γω­γή, αρ­χαι­ο­λο­γι­κός πλού­τος, πα­ρα­δο­σια­κοί οι­κι­σμοί κλπ.­),
• συ­νέρ­γεια με άλ­λους το­μείς προς α­νά­πτυ­ξη (υ­γεί­α, παι­δεί­α, οι­κο­λο­γί­α κλπ.­),
• α­νά­πτυ­ξη μι­κρο­με­σαί­ων μο­νά­δων με δι­ά­χυ­ση των κερ­δών στο σύ­νο­λο της κοι­νω­νί­ας και ό­χι στην α­πο­κλει­στι­κά για κά­ποι­ους ε­πι­χει­ρη­μα­τί­ες,
• ε­ξα­σφά­λι­ση της βι­ω­σι­μό­τη­τας της του­ρι­στι­κής δρα­στη­ρι­ό­τη­τας σε έ­να δι­ε­θνές πε­ρι­βάλ­λον ε­ξαι­ρε­τι­κά αν­τα­γω­νι­στι­κό.
Εί­στε αν­τί­θε­τοι;
3. Το ε­φεύ­ρη­μα «Α­ρι­στε­ρός Τα­τού­λης» εί­ναι πι­θα­νώς έ­να εν­δι­α­φέ­ρον ε­πι­κοι­νω­νια­κό τέ­χνα­σμα. Εί­ναι ό­μως έ­νας ό­ρος πο­λι­τι­κά α­νυ­πό­στα­τος. Δι­ό­τι οι ό­ροι «α­ρι­στε­ρός» και «Τα­τού­λης» εί­ναι εν­δο­γε­νώς εν­τε­λώς αν­τι­πα­ρα­θε­τι­κοί. Ε­ξ’ ο­ρι­σμού «Α­ρι­στε­ρός Τα­τού­λης» δεν μπο­ρεί να υ­πάρ­ξει. Και γε­νι­κό­τε­ρα, η ι­δέ­α μιας «α­ρι­στε­ρής δι­α­χεί­ρι­σης» της νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρης ε­πι­τα­γής της Τρό­ι­κας α­πο­τε­λεί αυ­τα­πά­τη ή ε­ξα­πά­τη­ση.
Εί­στε αν­τί­θε­τοι;
Α­γα­πη­τοί συμ­πα­τρι­ώ­τες, προ­σω­πι­κή μου ά­πο­ψη εί­ναι ό­τι μό­νο μια ευ­ρεί­α συμ­μα­χί­α α­ρι­στε­ρών, προ­ο­δευ­τι­κών, δη­μο­κρα­τι­κών, οι­κο­λο­γι­κών δυ­νά­με­ων μπο­ρεί να α­να­τρέ­ψει την νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρη λαί­λα­πα που ζού­με σή­με­ρα. Στη συμ­μα­χί­α αυ­τή πι­στεύ­ω ό­τι έ­χει θέ­ση το ΚΚΕ, ό­πως ε­ξάλ­λου μας δι­δά­σκει και η ι­στο­ρί­α. Σέ­βο­μαι βέ­βαι­α τις α­πό­ψεις σας, α­κό­μα και ό­ταν δι­α­φω­νώ.
Μην κά­νε­τε ό­μως λά­θος αν­τί­πα­λο, δι­ό­τι αυ­τό εί­ναι δώ­ρο προς τις δυ­νά­μεις που ε­σείς οι ί­διοι δη­λώ­νε­τε πως αν­τι­πα­λεύ­ε­τε. Σή­με­ρα υ­πάρ­χει έ­να α­ρι­στε­ρό ψη­φο­δέλ­τιο το ο­ποί­ο δι­εκ­δι­κεί, ό­χι μό­νο να με­τρή­σει τις δυ­νά­μεις του, αλ­λά να γυ­ρί­σει σε­λί­δα στην Πε­λο­πόν­νη­σο. Αν α­πο­κλεί­ε­τε τη συ­νερ­γα­σί­α, α­φή­στε του­λά­χι­στον τις προ­σπά­θει­ές μας να α­θροι­στούν εκεί που αντικειμενικά συγκλίνουν.»

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.