ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελλάδα

Χο -χο-χο ! χωρίς – χρήματα -χρόνια !!!

Του Θόδωρου  Γαλανόπουλου
galanopoulos thothorosΕπιτρέψτε μου λιγάκι να βγω από την εορταστική σας ατμόσφαιρα, που δεν μου πάει και πολύ! Και κατ αρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ποιος είναι αυτός ο Αη Βασίλης; Έρχεται από την Καισαρεία, από τη Φινλανδία ή από την κόκα-κόλα που τον έφτιαξε; Ο Αη Βασίλης φέρνει δώρα, ή λογαριασμούς  στα σπίτια μαζί με ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας και τα κέρατα του ταράνδου; Πρόκειται για άγιο ή για μπουκαδόρο διαρρήκτη  εφ’ όσον μπαίνει στα σπίτια όπως λένε από την καμινάδα, και επιπλέον  πότε τον λένε Βασίλη, πότε Νικόλα και πότε Κλάους! Αν φέρνει δώρα  στα παιδιά, γιατί σε κάποια άλλα τους φέρνει πολέμους πείνα και δυστυχία; Αυτός λοιπόν ο Αη Βασίλης, πρέπει να είναι και πολύ μεγάλο χαρτόμουτρο, γιατί από μικρός  άκουγα ότι πολλοί τον γιορτάζουν για μέρες μένοντας ταπί και άφραγκοι αρχίζοντας τα στούκια τα 21 τις πόκες και άλλες χαρτοπαικτικές δυνάμεις! Τώρα γενικότερα η εμφάνιση αυτουνού του χοντρού  γέρου με τα μούσια και τις κόκκινες πιτζάμες  δεν μου φέρνει  καθόλου σε  άγιο άλλα σε ηλικιωμένο γκέι που πάει με το έλκηθρο του βρει συντροφιά, και σύμφωνο συμβίωσης μέσα στο καταχείμωνο! Επειδή λοιπόν δεν έχω καμιά  εμπιστοσύνη σε ηγούμενους και προηγούμενους, σιγά μην άφηνα το παιδί μου να το πάρει αγκαλιά ένας τέτοιος «παλιόγερος»… για να το φωτογραφίσω! Έχει υπέροχες μορφές  γιαγιάδων και παππούδων που έχουν αγιάσει βοηθώντας την οικογένεια τους  και όχι αυτός ο εισαγόμενος πυτζαμάνθρωπος  που μας φόρτωσαν για να τον γιορτάζουμε σόνι και καλά  !  Ακούς εκεί; ο κόκκινος Άγιος που μας κάνει χο χο χο κατακόκκινος   στη μούρη από τα γερμανικά σναπς! Αυτός βρε είναι ο πάππους του Σόιμπλε  που μας κοροϊδεύει και γελά ! Χο χο χο ! Σας την έφερα! Σας φόρτωσα τον Τσιπρα και τον Τσακαλωτο και θα πείτε το σκατο σας παξιμάδι  !  Χο χο χο ! δώρα θέλετε ; Πάρτε τα τέτοια του ταράνδου και τα δικά μου ! Έτσι λοιπόν μην κάνει και περάσει από το σπίτι μου αυτός ο χόντρος , γιατί ο πάππους έχει κάτι φουσέκια που περίσσεψαν από το κυνήγι και θα τον βάλω να ντουφεκίσει η τον τάρανδο η τον πισινό του   χοντρού και να φύγει σκούζοντας! Αυτά τα ολίγα! Κατανάλωση ελαχίστη και Ελληνική!  χο χο χο ! Χωρίς –χρήματα- χρονιά ! 
 

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.