ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Νέα εργαλεία τουριστικής ανάπτυξης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου με την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Πελοποννήσου, και το Περιφερειακό Συμβούλιο Καινοτομίας – Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου, στο πλαίσιο προπαρασκευαστικών ενεργειών για την προκήρυξη πιλοτικής δράσης για την εφαρμογή της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης πραγματοποίησαν την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου μια πολύ σημαντική ημερίδα στο επιμελητήριο Αρκαδίας την Τρίπολη.
Την εκδήλωση αυτή παρακολούθησαν πολλοί φορείς από την εκπαιδευτική, επιστημονική και επιχειρηματική κοινότητα ολόκληρης της Πελοποννήσου, δίνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα ότι είναι όλοι έτοιμοι να υποδεχθούν τις νέες, ρηξικέλευθες δράσεις που αφορούν στην ανάπτυξη της περιοχής, όπως σημείωσε και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης ο οποίος άνοιξε την εκδήλωση.
Η θεματική Ημερίδα έγινε στο πλαίσιο της «Επιχειρηματικής Ανακάλυψης για την εξειδίκευση δράσεων που αφορούν σε Καινοτόμες Εφαρμογές και την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στον τομέα του τουρισμού – πολιτισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου» και σκοπό έχει την  καταγραφή και συζήτηση προτάσεων και ιδεών για θέματα,καινοτομίας και νέων τεχνολογιών, που αφορούν στη βελτίωση και ενίσχυση των της αλυσίδας αξίας Τουρισμού Πολιτισμού στη Περιφέρεια Πελοποννήσου που αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης.
Μεταξύ των ομιλητών ήταν η αντιπεριφερειάρχης κυρία Ντίνα Νικολάκου η οποία είναι και αναπληρώτρια πρόεδρος του Περιφερειακού συμβουλίου Καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, και ο Α. Ψαράκης, προϊστάμενος της ΕΥΔ Πελοποννήσου.
Στις τοποθετήσεις τους αναπτύχθηκαν τα οφέλη που θα προκύψουν από την εφαρμογή των DMS ως εργαλείου τουριστικής ανάπτυξης, η ενδυνάμωση του κλάδου του τουρισμού με την αξιοποίηση της καινοτομίας και τη μεταφορά τεχνογνωσίας, αλλά κυρίως μέσω της  χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε όλο το εύρος της αλυσίδας αξίας από τον σχεδιασμό, το Marketing , την υλοποίηση των υπηρεσιών, τις συνολικές διαδικασίες.
Ο τουρισμός είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική οικονομική δραστηριότητα που απαιτεί από τους προορισμούς να αποδεικνύουν ιδιαίτερη αξία προς τον επισκέπτη.
Η αποτελεσματική διαχείριση των  πόρων του προορισμού επιτρέπει τη μεγιστοποίηση αυτής της αξίας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τοπικά οφέλη και δυνατότητες ανάπτυξης. Επίσης, με τη χρήση των εφαρμογών του Internet και με την ανάπτυξη  των websites, οι DMS έδωσαν τη δυνατότητα στους καταναλωτές όχι μόνο να σχεδιάζουν τα ταξίδια τους γρήγορα κι εύκολα αλλά και να κάνουν ηλεκτρονικές κρατήσεις.
Σαφώς και το Διαδίκτυο αποτελεί μια ταχέως αναδυόμενη αγορά για τα τουριστικά προϊόντα, και πια παρατηρείται μια όλο και αυξανόμενη χρήση του από τους τουρίστες οι οποίοι ενδιαφέρονται να επισκεφτούν την Περιφέρεια Πελοποννήσου και να γνωρίσουν τον προορισμό αλλά και όλα αυτά τα οποία υπάρχουν στον τόπο, όπως τα προϊόντα της, τα οποία είναι γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο.
Share on Google Plus

About greekmme

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου