ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πελοπόννησος

Άγρια κόντρα Νίκα – Τατούλη στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου

 


Αγρια αντιπαράθεση, με χτυπήματα κάτω από τη μέση για προσωπικά και οικογενειακά θέματα, ξέσπασε σε μια ακόμα συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου μεταξύ του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα και του επικεφαλής της "Νέας Πελοποννήσου" Πέτρου Τατούλη.

Ο κ. Νίκας άφησε υπονοούμενα κατά της διοίκησης Τατούλη τονίζοντας το έλλειμμα των 1,3 εκ. ευρώ στην “Πελοπόννησος ΑΕ” και τις απλήρωτες πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Αργολίδα συνολικής δαπάνης 350.000 ευρώ. Ο κ. Τατούλης κατηγόρησε τον κ. Νίκα για αναθέσεις ύψους 1,5 εκ. ευρώ και άφησε υπονοούμενα για σύμβαση 635.000 ευρώ που υπέγραψε ως δήμαρχος Καλαμάτας.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο καβγάς ξεκίνησε όταν ο κ. Νίκας κατηγόρησε εμμέσως πλην σαφώς τον κ. Τατούλη για οικογενειοκρατία. Συγκεκριμένα είπε:
«Υπάρχει μία επιθετικότητα την οποία δεν μπορώ να εξηγήσω. Πρέπει κάτι να πούμε για τον Μητσοτάκη οπωσδήποτε, κάτι και για εμένα, επιθετικό και υβριστικό. Σήμερα προστέθηκε και ο Μπακογιάννης. Ειλικρινά απορώ με τα εγγεγραμμένα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας. Πώς τα ανέχονται όλα αυτά; Ειλικρινά απορώ. Είπαν για μένα ότι εγώ κάνω αναθέσεις σε συγκεκριμένα πρόσωπα, κάτι ακούστηκε και για κουνιάδους τους οποίους δεν έχω. Πού και ποιες αναθέσεις, αλήθεια; Και σε ποια συγγενικά πρόσωπα; Ο ένας γιος μου είναι στρατιωτικός γιατρός. Παραιτήθηκε από το στρατό, είναι γιατρός σ’ ένα πανεπιστήμιο διδάσκων στο εξωτερικό. Ο άλλος γιος μου ήταν στην Κροατία και γύρισε πρόσφατα. Ο άλλος αγωνίζεται με περικοπές των αποδοχών και 1.200 ευρώ το μήνα. Μήπως είδατε καμία κόρη μου, που δεν έχω, στο γραφείο μου; Καμία γυναίκα μου έξω στο γραφείο, στη γραμματεία; Μήπως είδατε τα παιδιά μου να περάσουν από την Περιφέρεια; Μήπως αντιληφθήκατε κανέναν αδερφό μου να παίρνει εργολαβίες ή καμιά εταιρεία δίπλα από μένα;».
ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΗΣ “ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΑΕ”
Στη συνέχεια ο κ. Νίκας μίλησε για φαινόμενα κακοδιοίκησης τονίζοντας το έλλειμμα των 1,3 εκ. ευρώ στην “Πελοπόννησος ΑΕ:
«Ξέρετε όλοι σε αυτή την αίθουσα ότι σήμερα οι ορκωτοί λογιστές, αυτοί που ήταν πέντε χρόνια ορκωτοί λογιστές στην Πελοπόννησος ΑΕ, έδωσαν ένα διαχειριστικό, προσέξτε τη λέξη, διαχειριστικό έλλειμμα 1,3 εκ. ευρώ. Σήμερα. Σήμερα έγινε αυτό και κατηγορείτε τον περιφερειάρχη, λέει, για αναθέσεις. Ποιες αναθέσεις; Και είπε κάτι ο Γόντικας και στραφήκατε εναντίον του με μήνυση, σε ένα συλλογικό όργανο που υποτίθεται επιδιώκουμε τη συναίνεση και την συνεννόηση, κι αν πούμε μία κουβέντα παραπάνω λέμε συγγνώμη και προχωράμε παρακάτω. Οποιος έχει για μένα κάτι, να το πει συγκεκριμένα, δημόσια. Εγώ ποτέ δεν έχω μεταχειριστεί διάφορα έντυπα για να διοχετεύω οτιδήποτε. Να το πει δημόσια την οποιαδήποτε ωφέλεια μπορεί να έχω.
Μιλάω πάντοτε με στοιχεία. Σήμερα ήρθε στη διοίκηση της “Πελοπόννησος ΑΕ” ένα έλλειμμα διαχειριστικό 1,3 εκ. ευρώ. Και εν πάση περιπτώσει, επειδή εμείς δεν παριστάνουμε ούτε τους εισαγγελείς ούτε τους δικαστές: Κοντός ψαλμός αλληλούια. Αλλά εγώ εύχομαι να είναι όλα καλά και απλώς ο έλεγχος να είναι ένα βήμα για να πάμε ακόμα παραπέρα.
Θα σας πω μερικά ακόμα: 350.000 ευρώ χρέος στην Αργολίδα. Επειδή είπατε ότι μοιράζω εγώ χρήματα... 350.000 ευρώ οφείλονται για πολιτιστικά σε επαγγελματίες στην Αργολίδα. Επειδή δεν έβρισκα διέξοδο. Η Περιφέρεια έχει μία συνέχεια, συμφωνώ, το έστειλα στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και τους ρώτησα: "Πέστε μου πώς μπορώ να πληρώσω όλο αυτό τον κόσμο χωρίς να πάμε στα δικαστήρια και να πω συναινώ, την έκανε την εκδήλωση ο ένας και ο άλλος για να μπορέσει να πληρωθεί".
Για το κυλικείο της Κορινθίας έχουν χαθεί οι φάκελοι. Στην Οικονομική Επιτροπή που συζήταγε το Τζάνε - Καλαμάκι χαθήκανε οι δίσκοι, ώστε να μην μπορούμε να διαβάσουμε τι έγινε στη συνεδρίαση. Να λέει άλλα ο μεν και άλλα ο δε (σ.σ.: λεπτομέρειες στο θέμα με τις σταλίες). Με τον αποχιονισμό της Κορινθίας αγωνίζομαι να επιλύσω δυσθεώρητα θέματα. Δύο δεματοποιητές δεν έχουν παραληφθεί ποτέ".
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΑΤΟΥΛΗ
Απαντώντας στις καταγγελίες ο κ. Τατούλης είπε:
«Μπορεί να καταλάβει κάποιος πόσο μπορεί να ξεπέσει ένας άνθρωπος. Ασφαλώς κύριε πρόεδρε και υπάρχει προσωπικό (σ.σ.: είχε πάρει το λόγο επί προσωπικού). Αναφέρθηκε (σ.σ.: εννοεί ο περιφερειάρχης) προσωπικά στην οικογένειά μου, για την οποία είμαι πολύ υπερήφανος. Γιατί η οικογένειά μου περπάτησε από μόνη της χωρίς να κρατιέται σε δεκανίκια του ενός και του άλλου. Και είμαστε και μία αγαπημένη οικογένεια.
Το δεύτερο επί προσωπικού ήταν η παρέμβαση του περιφερειάρχη για θέματα κακοδιοίκησης. Αναφέρθηκε σε τέσσερα πράγματα. Πρώτο θέμα οι πολιτιστικές διαδρομές στην Αργολίδα, όπου εκεί υπήρξε πρόβλημα στο επίπεδο που διαχειρίστηκε το θέμα ο αντιπεριφερειάρχης σύμφωνα με την κανονικότητα μιας και ο επίτροπος δεν πέρασε ποτέ τη σύμβαση. Είναι λοιπόν το πρόβλημα ως μη γενόμενο. Οι εκδηλώσεις έγιναν πραγματικά. Εγιναν και αυτή είναι η όψις ενός θέματος που ήταν πάρα πολύ σημαντικό για την Αργολίδα.
Με το συνεχές πιπίλισμα για το 1,3 εκ. ευρώ: Τώρα είναι διαχειριστικό το έλλειμμά σας. Εχω πει, φέρτε το θέμα για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο για να φανούν οι πονηρές σκέψεις, ότι προσπαθείτε να πάτε σε μία γενική συνέλευση για να κάνετε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και να πετάξετε έξω την ΠΕΔ (σ.σ.: Περιφερειακή Ενωση Δήμων) γιατί έτσι σας έχουνε συμβουλέψει. Δεν υπάρχει διαχειριστικό έλλειμμα. Υπάρχει περίσσευμα 1,2 εκ. ευρώ και αυτή είναι η αλήθεια για να σταματήσουν τα ψέματα. Σταματήστε να λέτε τα ψέματα.
Το θέμα του κυλικείου της Κορινθίας εγώ πρώτη φορά το μαθαίνω. Ο κ. Καλλίρης πήρε τους φακέλους και τους έκρυψε; Ή ο κύριος Δέδες; Ποιος τους πήρε τους φακέλους και τους έκλεψε; Για το κυλικείο της Κορίνθου; Ας σοβαρευτούμε λοιπόν.
Ο εκχιονισμός της Κορινθίας: Οι υποχρεώσεις, όλες οι οφειλές είναι πιστοποιημένες σύμφωνα με το έργο και την απόφαση της αντιπεριφέρειας Κορινθίας.
Για να έρθω τώρα στο κρίσιμο θέμα της ανάθεσης. Εχετε δώσει αναθέσεις πάνω από 1,5 εκατομμύριο. Μόνο σε έναν που είναι κοντά στο περιβάλλον σας και που ασχολείται με ηχητικά και που είναι άντρας συγκεκριμένης συμβούλου σας έχετε ξεπεράσει τα 100.000 ευρώ. Αυτά σε πρώτη δόση. Δεν αναφέρθηκα εγώ στην προγραμματική σύμβαση που υπογράψατε πέντε μέρες πριν φύγετε από το Δήμο Καλαμάτας, τα 635.000 ευρώ για τον ολοκληρωμένο φωτισμό της Καλαμάτας. Και δεν ξέρω ποια είναι η σχέση συγγενικού σας προσώπου με την εταιρεία. Δεν έχω κάνει ποτέ χρήση αυτών των πραγμάτων γιατί πίστευα ότι θα σοβαρευτείτε αλλά εσείς δεν μπορείτε να σοβαρευτείτε».

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.