ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Το μακρυ και το κοντο του λεει ο καθενας για τον Περιφερειακο

Με έκπληξη διάβασα το άρθρο στην εφημερίδα «Ελευθερία» του αρχισυντάκτη της, Ηλία Μπιτσάνη, την Πέμπτη 7 Απριλίου με τίτλο «ψυχραιμία για τον περιφερειακό». Συγκεκριμένα, στην δεύτερη παράγραφο αναφέρει ότι: «το έργο που προγραμματιζόταν δεν ανταποκρινόταν στις ανάγκες της πόλης, οδηγούσε σε τεράστια περιβαλλοντική επιβάρυνση». Τα ποιο πάνω αποδεικνύουν ότι ο εν λόγω αρχισυντάκτης, από την αρχή ήταν κάθετα αντίθετος με την κατασκευή του περιφερειακού δρόμου της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας και προσπαθεί να μας πείσει ότι η κατασκευή του ήταν λάθος. Στην ίδια κατεύθυνση ήταν την Παρασκευή 8 Απριλίου και το άρθρο του συντάκτη Γ. Παναγόπουλου με τίτλο: «Περιφερειακός Καλαμάτας ή δρόμος μέχρι Μεθώνη», που επιβεβαιώνει τελικά, ότι και η «γραμμή» της εφημερίδας είναι να ακρωτηριαστεί ο δρόμος.

Η στάση αυτή των δύο συντακτών και ιδιαίτερα του αρχισυντάκτη, έχει προβληματίσει πολλούς, μεταξύ αυτών και εμένα, που αναρωτιέμαι αν τελικά έχουμε γίνει όλοι «ειδικοί»(;) και κρίνουμε τέτοια μεγάλα αναπτυξιακά έργα και μάλιστα κόστους 150.000.000 ευρώ! εγκεκριμένα από πλειάδα ειδικών επιστημόνων αλλά και από την Βουλή των Ελλήνων (;)Από όσα γνωρίζω, το έργο αυτό είναι συνδυασμένο με το κυκλοφοριακό της πόλης μέσω του Γ.Π.Σ., το έχουν μελετήσει πάρα πολλοί επιστήμονες, (Πολιτικοί μηχανικοί, πολεοδόμοι κλπ) με την μελέτη να υπάρχει αρκετά χρόνια τώρα και αν δεν ήταν ο πρώην Δήμαρχος Γ. Κουτσούλης, ίσως κανείς δεν θα είχε ανοίξει αυτό το ζήτημα. Χάρη σε αυτόν, με τη γνωστή του (ευτυχώς) «Ελενάρα», που έπαιξε καθοριστικό ρόλο και στην συνέχεια από πολλούς άλλους, ο δρόμος αποφασίστηκε να καταλήξει στην πρώτη φάση, με 6 ενδιάμεσους κόμβους μέχρι την έξοδο ανατολικά της πόλης, δημιουργώντας άλλες υποδομές που επιστημονικά, θα ανακουφίσουν και κυκλοφοριακά την πόλη. Στην οποία, όπως εκτιμάται, τα επόμενα χρόνια, θα διπλασιάσει τουλάχιστον τους κατοίκους της. Μέχρι και για την παραλία, τα κομμάτια πεζοδρόμησης που προβλέπονται από την μελέτη που έχει συνταχθεί από ειδικούς, είναι σε συνδυασμό με αυτόν τον Δρόμο και δεν προβλέπεται πουθενά η καθολική πεζοδρόμηση την οποία επιθυμείτε δια καώς εσείς, αγαπητέ Ηλία. Επιπροσθέτως, για να σκεφτεί ο καθένας, αν ο Δρόμος κατέληγε στο Νοσοκομείο ή στο κόμβο Ζαφείρη με αναχώματα, όπως είχε αρχικά προβλεφτεί, τί θα γινόταν στην είσοδο της πόλης;

Η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη από την σύμβαση παραχώρησης, έχει ψηφιστεί από την ελληνική βουλή και με εκπλήσσει η στάση σας αυτή, που τοποθετείτε το έργο σε σύγκριση σπουδαιότητας, με τα άλλα μεγάλα αναπτυξιακά έργα του νομού, για τα οποία πρέπει να παλέψουμε και να πείσουμε όλοι για να βρεθεί η χρηματοδότηση τους. Κι αντί να συμβάλλετε κι εσείς σε αυτή την προσπάθεια, επιχειρείτε με την στάση σας, να βάλετε τους Μεσσήνιους σε αντιπαράθεση και να τσακωνόμαστε για το ποιος δρόμος είναι ποιο απαραίτητος κάτι που κάνεις και σήμερα(9/4) στο άρθρο σου Ηλία επικαλούμενος «γιαλατζί» δημοσκόπηση σας, για να «τεκμηριώσετε» την γραμμή σας που είναι ακατανόητη…Κύριοι, σας καλώ να συνετιστείτε(ουμε) και ιδιαίτερα εσύ αγαπητέ Ηλία, διότι όπως θα έπρεπε να γνωρίζετε καθότι πολύ ποιο παλαιοί, τα ΜΜΕ δεν μπορούν να αντικαθιστούν τα πάντα σε αυτό τον τόπο. Δεν επιτρέπεται, να γράφουμε και να λέμε ότι θέλουμε, παραβλέποντας επιστήμονες και ειδικούς που σχεδιάζουν τέτοια μεγάλα έργα, με γνώση και εμπειρία.

Άλλωστε, από ότι ξέρω εσύ σπούδασες Χημεία και ο Γ. Παναγόπουλος είναι υπάλληλος του ΤΕΙ Καλαμάτας, μέσω ειδικής διάταξης του νόμου Όσον αφορά το ύψος των αποζημιώσεων που έντεχνα ανακάλυψαν κάποιοι για να κοπεί το έργο, οπωσδήποτε πρέπει να δοθούν στους κατοίκους, αυτές που θα επιδικάσουν τα δικαστήρια και όχι να αμφισβητούνται από κάποιους, κάνοντας το χατίρι σε Κατασκευαστικές Εταιρείες και Τράπεζες. Τέλος αναρωτηθείτε τι πόλη και νομό θα παραδώσουμε στα παιδιά μας που τώρα προσπαθούμε να τα πείσουμε να μείνουν εδώ αν συνεχίσουμε επί παντός επιστητού να κάνουμε όλοι τους ειδικούς…
Νίκος Μπελογιάννης Πολίτης Μεσσηνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου