Το πόσο παρακολουθούσε τα έργα η Νομαρχία στο νομό μας φαίνεται και από την απάντηση που έστειλε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών Σταύρος Καλογιάννης στην ερώτηση που είχε καταθέσει ο Βουλευτής Μεσσηνίας Γιάννης Λαμπρόπουλος αναφορικά (και) με το ζήτημα της κατασκευής εξόδου για την Αρχαία Μεσσήνη. Ένα από τα πιο σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας ούτε καν είχαν σκεφτεί να το εντάξουν στα... όσα έρχονταν με το νέο αυτοκινητόδρομο, δίνοντας έξοδο προς τον δρόμο που θα οδηγούσε στον αρχαιολογικό χώρο, αφού όπως αποδεικνύεται στις συνεδριάσεις των Νομαρχιακών Οργάνων και στη δημόσια διαβούλευση ''...δεν ετέθη το θέμα αυτό''.
Δείτε αναλυτικά τι αναφέρει στην απάντηση του ο κος Καλογιάννης:
''Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής Ερώτησης, παρακαλούμε να πληροφορήσετε τον κ. Βουλευτή, τα εξής:
Στην εγκεκριμένη μελέτη οδοποιίας καθώς και στην εγκεκριμένη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης δεν προβλεπόταν η κατασκευή εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας προς την Αρχαία Μεσσήνη.
Στις συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας καθώς και στην δημόσια διαβούλευση για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου, δεν ετέθη το θέμα αυτό.
Επισημαίνεται ότι το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Τσακώνα – Σπερχογείας έχει ήδη κατασκευαστεί.
Για το θέμα των πληροφοριακών πινακίδων για τον αρχαιολογικό χώρο Μεσσήνης, η αρμόδια υπηρεσία ΕΥΔΕ/ΜΚ/Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου ζήτησε από τον παραχωρησιούχο να προχωρήσει στην τοποθέτηση των πινακίδων στον κόμβο Κυπαρισσίας.
Επισημαίνεται επίσης ότι ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας συνδέεται με το Μελιγαλά μέσω του ανισόπεδου κόμβου Κυπαρισσίας και την υφιστάμενη εθνική οδό Καλού Νερού – Τσακώνας, όπου έχουν τοποθετηθεί πληροφοριακές πινακίδες με αναγγελία εξόδου προς Μελιγαλά''.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου