ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

ειδήσεις

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΑΡAΛΙΑΚΗ ΖΩΝΗ

Εγ­κρί­θη­κε στην χθε­σι­νή συ­νε­δρί­α­ση του Δη­μο­τι­κού Συμ­βου­λί­ου Κα­λα­μά­τας, η σύ­να­ψη προ­γραμ­μα­τι­κής σύμ­βα­σης με­τα­ξύ Δή­μου Κα­λα­μά­τας και ΦΟΔ­ΣΑ Πε­λο­πον­νή­σου σχε­τι­κά με την προ­μή­θεια ε­ξο­πλι­σμού για κι­νη­τό σταθ­μό με­τα­φόρ­τω­σης α­πορ­ριμ­μά­των του Δή­μου Κα­λα­μά­τας μέ­σω του Ε­πι­χει­ρη­σια­κού Προ­γράμ­μα­τος «Πε­ρι­βάλ­λον». Ή­δη έ­χει υ­πο­βλη­θεί σχε­τι­κή πρό­τα­ση α­πό το Δή­μο Κα­λα­μά­τας, ύ­ψους 762.600 ευ­ρώ, για 2 ρυ­μουλ­κά και 4 η­μι­ρυ­μουλ­κού­με­να ο­χή­μα­τα. Το Σώ­μα συ­ζή­τη­σε και έ­λα­βε α­πο­φά­σεις ε­πί 52 θε­μά­των της η­με­ρη­σί­ας δι­α­τά­ξε­ως, ε­νώ έ­γι­νε συ­ζή­τη­ση και λή­ψη α­πο­φά­σε­ων ε­πί τεσ­σά­ρων θε­μά­των ε­κτός η­με­ρη­σί­ας δι­α­τά­ξε­ως. Ε­πί­σης, εγ­κρί­θη­κε έ­να ψή­φι­σμα. Να ση­μει­ω­θεί ό­τι οι πα­ρα­τά­ξεις της μει­ο­ψη­φί­ας α­πο­χώ­ρη­σαν α­πό το μέ­σο πε­ρί­που της συ­νε­δρι­ά­σε­ως λό­γω πα­ρα­τά­σε­ώς της. Οι ση­μαν­τι­κό­τε­ρες α­πο­φά­σεις εί­ναι: ΠΟ­ΔΗ­ΛΑ­ΤΟ­ΔΡΟ­ΜΟΣ Α­ΓΙΟΥ ΦΛΩ­ΡΟΥ Α­πό το Σώ­μα έ­γι­νε α­πο­δε­κτή η προ­έγ­κρι­ση δη­μο­πρά­τη­σης και κα­θο­ρί­σθη­κε ο α­νοι­κτός δη­μό­σιος δι­α­γω­νι­σμός ως τρό­πος δη­μο­πρά­τη­σης, σύμ­φω­να με την ει­σή­γη­ση της Υ­πη­ρε­σί­ας. Η δη­μό­σια και κοι­νο­τι­κή συμ­με­το­χή της πρά­ξης προς εγ­γρα­φή στο Πρό­γραμ­μα Δη­μο­σί­ων Ε­πεν­δύ­σε­ων α­νέρ­χε­ται σε 116.350 ευ­ρώ.
ΜΕ­ΤΑ­ΒΟ­ΛΕΣ ΣΧΟ­ΛΙ­ΚΩΝ ΜΟ­ΝΑ­ΔΩΝ Σχε­τι­κά με τις με­τα­βο­λές Σχο­λι­κών Μο­νά­δων Πρω­το­βάθ­μιας και Δευ­τε­ρο­βάθ­μιας Εκ­παί­δευ­σης σχο­λι­κού έ­τους 2014-2015, πα­ρα­σχέ­θη­καν θε­τι­κές γνω­μο­δο­τή­σεις για την ί­δρυ­ση Ε­σπε­ρι­νού Ε­παγ­γελ­μα­τι­κού Λυ­κεί­ου και για την προ­σθή­κη α) «Ο­μά­δας Προ­σα­να­το­λι­σμού Ναυ­τι­λια­κών Ε­παγ­γελ­μά­των» στο 2ο Ε­ΠΑ.Λ. και β) «Το­μέ­α Πε­ρι­βάλ­λον­τος και Φυ­σι­κών Πό­ρων» στο 1ο Ε­ΠΑ.Λ., ό­πως και για τη συγ­χώ­νευ­ση του 26ου με το 10ο Δη­μο­τι­κό Σχο­λεί­ο. Α­ΝΑ­ΠΛΑ­ΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΑ­ΔΑ ΤΑ­Ϋ­ΓΕ­ΤΟΥ Α­πό το Δη­μο­τι­κό Συμ­βού­λιο έ­γι­νε α­πο­δε­κτή η α­πό­φα­ση προ­έγ­κρι­σης δη­μο­πρά­τη­σης και κα­θο­ρί­σθη­κε ο α­νοι­κτός δη­μό­σιος δι­α­γω­νι­σμός ως τρό­πος δη­μο­πρά­τη­σης για την πρά­ξη «Α­νά­πλα­ση πε­ζο­δρό­μων Α­γί­ου Νι­κο­λά­ου – κεν­τρι­κής ο­δού και πλα­τεί­ας Α­γί­ου Βα­σι­λεί­ου στην Το­πι­κή Κοι­νό­τη­τα Λα­δά». Πρό­κει­ται για έρ­γο µ­ε προ­ϋ­πο­λο­γι­σµ­ό 182.524,00 € συ­νυ­πο­λο­γι­ζο­µ­έ­νου του ΦΠΑ και πη­γή χρη­µ­α­το­δό­τη­σης εί­ναι πι­στώ­σεις του Προ­γρά­µ­µ­α­τος «Α­γρο­τι­κή Α­νά­πτυ­ξη της Ελ­λά­δας 2007-2013» του Υ­πουρ­γεί­ου Α­γρο­τι­κής Α­νά­πτυ­ξης και Τρο­φί­µ­ων.
Α­ΝΑ­ΠΛΑ­ΣΗ ΤΜΗ­ΜΑ­ΤΟΣ ΠΑ­ΡΑ­ΛΙΑ­ΚΗΣ ΖΩ­ΝΗΣ ΚΑ­ΛΑ­ΜΑ­ΤΑΣ (ΠΛΑ­ΤΕΙΑ Α­ΝΑ­ΣΤΑ­ΣΗΣ) Το Δη­μο­τι­κό Συμ­βού­λιο έ­κα­νε α­πο­δε­κτή την έν­τα­ξη της πρά­ξης στο πλαί­σιο του προ­γράμ­μα­τος «Ε­πι­χει­ρη­σια­κό Πρό­γραμ­μα Δυ­τι­κή Ελ­λά­δα – Πε­λο­πόν­νη­σος Ι­ό­νιοι Νή­σοι». Μέ­σω του έρ­γου αυ­τού, με προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό 428.766 ευ­ρώ, θα δι­α­μορ­φω­θεί η πλα­τεί­α του Ι­ε­ρού Να­ού Α­νά­στα­σης στην Πα­ρα­λί­α Κα­λα­μά­τας γύ­ρω α­πό την εκ­κλη­σί­α, ε­νώ πα­ρέμ­βα­ση θα δι­ε­νερ­γη­θεί και στην ο­δό Ναυ­α­ρί­νου. Το νέ­ο δά­πε­δο της ο­δού Ναυ­α­ρί­νου α­νυ­ψώ­νε­ται κα­τά 7,5 εκ. για να βρε­θεί σχε­δόν συ­νε­πί­πε­δο με την υ­πό­λοι­πη πλα­τεί­α και το πλά­τος της ο­δού δι­α­μορ­φώ­νε­ται στα 6,5 μ., γί­νε­ται έ­τσι προ­σπά­θεια λει­τουρ­γι­κής έν­τα­ξης του τμή­μα­τος αυ­τού της Ναυ­α­ρί­νου, με την α­νύ­ψω­ση της στάθ­μης και το νέ­ο υ­λι­κό κα­τα­σκευ­ής, στην α­να­δι­α­μόρ­φω­ση – α­να­κα­τα­σκευ­ή της πλα­τεί­ας. Ο δρό­μος θα συ­νε­χί­σει να έ­χει τη λει­τουρ­γί­α που έ­χει σή­με­ρα, αλ­λά ταυ­τό­χρο­να με­τα­τρέ­πε­ται σε λει­τουρ­γι­κό κομ­μά­τι της νέ­ας δι­α­μόρ­φω­σης. Η μι­κρή α­νύ­ψω­ση του δρό­μου κα­τά 7,5 εκ. σχε­δόν στο ε­πί­πε­δο της πλα­τεί­ας θα θέ­σει τις προ­ϋ­πο­θέ­σεις για η­πι­ό­τε­ρη κί­νη­ση σ’ αυ­τό το μι­κρό τμή­μα της Ναυ­α­ρί­νου. Ε­κα­τέ­ρω­θεν της ο­δού, για να δυ­σκο­λεύ­ε­ται η πα­ρά­νο­μη στάθ­μευ­ση και για την προ­στα­σί­α των πε­ζών, θα το­πο­θε­τη­θούν προ­στα­τευ­τι­κές μπά­ρες. Ο χώ­ρος γύ­ρω α­πό την εκ­κλη­σί­α κα­λύ­πτε­ται α­πό τσι­μεν­τό­πλα­κες 40/40 γκρι χρώ­μα­τος, α­νά­γλυ­φες, που γε­μί­ζουν τα κε­νά ε­νός καν­νά­βου 5,00×5,00 μ. και ο ο­ποί­ος ο­ρί­ζε­ται α­πό λω­ρί­δες πλά­τους 1,00 μ. Οι λω­ρί­δες σχη­μα­τί­ζον­ται ε­ξω­τε­ρι­κά α­πό μάρ­μα­ρα λευ­κά Κα­βά­λας 0,20×0,60 ε­κατ. και ε­σω­τε­ρι­κά α­πό χτε­νι­στό Καρ­να­ζέ­ι­κο δι­α­στά­σε­ων 0,60×0,60 εκ. Το δεύ­τε­ρο ορ­θο­γώ­νιο σχη­μα­τί­ζε­ται α­πό κυ­βό­λι­θους χρώ­μα­τος γκρι σκού­ρου δι­α­στά­σε­ων 10x21x10 εκ. Το δυ­τι­κό και νό­τιο τμή­μα της πλα­τεί­ας α­πο­τε­λεί η α­πό­λη­ξη του νο­τί­ου πε­ζο­δρο­μί­ου, που ό­πως έ­χει ή­δη α­να­φερ­θεί κα­λύ­πτε­ται με πλά­κες τσι­μέν­του χρώ­μα­τος γκρι με ρα­βδώ­σεις στην ε­πι­φά­νεια της. Στο βό­ρει­ο, στο δυ­τι­κό και στο νό­τιο τμή­μα της πλα­τεί­ας δη­μι­ουρ­γεί­ται δεν­δρο­στοι­χί­α που πε­ρι­λαμ­βά­νει και τα υ­πάρ­χον­τα πεύ­κα. Με­τα­ξύ των δέν­τρων το­πο­θε­τούν­ται κα­θι­στι­κά α­πό με­ταλ­λι­κό α­νο­ξεί­δω­το σκε­λε­τό με ξύ­λι­νο κά­θι­σμα και πλά­τη. Ό­μοι­α κα­θι­στι­κά το­πο­θε­τούν­ται στο νό­τιο τμή­μα της πλα­τεί­ας. Στην πλα­τεί­α προ­βλέ­πε­ται ε­λεγ­χό­με­νη εί­σο­δος αυ­το­κι­νή­των α­πό την ο­δό Ναυ­α­ρί­νου προς την κεν­τρι­κή εί­σο­δο του Να­ού και έ­ξο­δος α­πό την βο­ρι­νή πλευ­ρά προς την δη­μο­τι­κή ο­δό, στην ο­ποί­α δη­μι­ουρ­γεί­ται χώ­ρος στάθ­μευ­σης για 5 αυ­το­κί­νη­τα.

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.