Η διοργάνωση που εμπνεύστηκαν και στήνουν στη Μεσσήνη, το Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Αρχαίας Μεσσήνης, συναντά ήδη μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ο Δήμος Μεσσήνης εντάσσει στο φεστιβάλ και άλλες εξαιρετικές καινοτόμες δραστηριότητες…
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι τώρα για το επόμενο φεστιβάλ, το 3ο, που θα πραγματοποιηθεί στην Αρχαία Μεσσήνη από τις 31 Μάρτη έως τις 10 Απρίλη, έχουν αποστείλει αιτήσεις συμμετοχής 30 νεανικές θεατρικές ομάδες και μάλιστα δύο από την Ασία (μία από την Κίνα και μία από το Νεπάλ), μία από την Αφρική (Ακτή Ελεφαντοστού) και τρεις από την Κύπρο. Το ότι νεανικές θεατρικές ομάδες από τόσο μακρινές χώρες και τόσο διαφορετικούς πολιτισμού επιθυμούν να παρουσιάσουν στην Αρχαία Μεσσήνη παραστάσεις από του αρχαιοελληνικού δράματος, φανερώνει την απήχηση του αρχαιοελληνικού πολιτισμού ακόμη και στην εποχή της παγκοσμιοποίησης.
Σημειώνεται ότι το Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Αρχαίας Μεσσήνης εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ, με 330.000 ευρώ.
Ο δήμαρχος Μεσσήνης, Στάθης Αναστασόπουλος, σε συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι το εγκεκριμένο ποσό των δράσεων θα ενισχύσει και θα βελτιώσει τον εκπαιδευτικό και πολιτισμικό χαρακτήρα του 3ου και του 4ου Διεθνούς Νεανικού Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος του φετινού δηλαδή και του επόμενου. Ο στρατηγικός στόχος του προγράμματος, σημείωσε ο δήμαρχος, βασίζεται τόσο στις θεατρικές παραστάσεις αρχαίου δράματος από μαθητές και φοιτητές στο θέατρο της αρχαίας Μεσσήνης όσο και στην εισαγωγή βιωματικών εφαρμογών που απευθύνονται σε μαθητές. Μάλιστα ο δήμαρχος χαιρέτισε τη συμμετοχή και συνεργασία εκπαιδευτικών των σχολείων της Ελληνογερμανικής Αγωγής και του 1ου Γενικού Λυκείου Μεσσήνης, οι οποίοι αφιλοκερδώς θα συμπράξουν στην επίτευξη των στόχων των δράσεων του φεστιβάλ στην αρχαία Μεσσήνη.
Ο Σοφοκλής Σωτηρίου, Υπεύθυνος Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελληνογερμανική Αγωγή, αναφέρθηκε στις Web διαδικτυακές βιωματικές ψηφιακές εφαρμογές που θα σχεδιαστούν και θα δημιουργηθούν ως παράλληλες δράσεις στο φεστιβάλ καθώς και στα καινοτόμα εκπαιδευτικά σενάρια με στόχο τη βιωματική προσέγγιση της μάθησης, έτσι ώστε οι μαθητές που θα συμμετάσχουν στα προγράμματα αυτά να μετατραπούν από παθητικοί παρατηρητές σε ενεργούς χρήστες, που θα ανακαλύπτουν την ουσία της τέχνης και του πολιτισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου