ΑΡΧΙΚΗ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Metaλλaxis στην Καλαμάτα

Metaλλaxis στην Καλαμάτα
Decrease Font SizeIncrease Font SizeText SizePrint This Page 

Ο 38χρονος Ηλίας Σκενδερίδης παρακολούθησε τη μεταβατική φάση που διανύει τα τελευταία χρόνια ο τόπος καταγωγής του, η Καλαμάτα, στους τομείς του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας και αποφάσισε να αναλάβει δράση. Αξιοποίησε την εμπειρία που απέκτησε έχοντας εργαστεί ως σύμβουλος ψηφιακής στρατηγικής σε ορισμένα από τα πιο σύνθετα εγχώρια ψηφιακά έργα και ξεκίνησε να επεξεργάζεται μία στρατηγική με στόχο την αξιοποίηση των ευκαιριών που αναδεικνύονται αυτή την περίοδο στην πόλη. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του In Situ.
Στην ουσία πρόκειται για μια σειρά συνεδρίων που με αφετηρία την Καλαμάτα απευθύνεται σε μεγάλες περιφερειακές πόλεις της Ελλάδας και έχει ως βασικούς άξονες τον τουρισμό, την τοπική παραγωγή και την επιχειρηματικότητα. «Η καθε περιοχή», εξηγεί ο Ηλίας, «εξετάζεται ξεχωριστά με στόχο την ανάδειξη ενος κυρίαρχου χαρακτηριστικού πάνω στο οποίο στηρίζεται η θεματολογία και η επιλογή των ομιλητών. Στην προκειμένη περίπτωση της Καλαμάτας, το χαρακτηριστικό αυτό είναι η metaλλaxis». Ζητήσαμε από τον Ηλία να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το project του:
Ποιος είναι ο σκοπός του In Situ;
Οι βασικοί στόχοι του είναι:
Να αποτυπώσει την κατάσταση της περιφέρειας σε σχέση με τον τουρισμό, την επιχειρηματικότητα και την τοπική παραγωγή.
Να φέρει σε επαφή τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες της περιφέρειας οι οποίοι έχουν την διάθεση να εξελιχθούν, με εταιρείες και αναγνωρισμένους επαγγελματίες οι οποίοι έχουν αποδείξει έμπρακτα ότι μπορούν να προσφέρουν στην ανάπτυξη και εξέλιξη μια ιδέας, μιας εταιρείας, ενός προϊόντος, μια πόλης κλπ.
Να εκπαιδεύσει το κοινό της περιφέρειας σε τομείς οι οποίοι δεν είναι εκπαιδευτικά εύκολα και άμεσα προσβάσιμοι στο κοινό αυτό.

Ποια είναι η διαφορά του από αντίστοιχα συνέδρια;
Η μεγάλη διαφορά με τα υπόλοιπα συνέδρια είναι ότι το In Situ εξετάζει ξεχωριστά κάθε πόλη και περιοχή ώστε να αναδείξει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό σε σχέση με τρεις βασικούς άξονες: τουρισμό, επιχειρηματικότητα, τοπική παραγωγή. Στη συνέχεια δημιουργεί μια μοναδική θεματολογία και προσκαλεί εταιρείες και επαγγελματίες να μιλήσουν γι αυτό που προσφέρουν – πάντα μέσα από το πρίσμα του χαρακτηριστικού που έχει αναδείξει. Με αυτό τον τρόπο και οι ομιλητές έχουν έναν κοινό στόχο, αλλά και οι θεατές παρακολουθούν διακεκριμένες εταιρείες και επαγγελματίες να μιλούν για θέματα πρακτικά, ρεαλιστικά, τα οποία αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση. Μια ακόμα διαφορά από τα περισσότερα συνέδρια είναι ότι η δομή του In Situ εξυπηρετεί τη λογική των ερωτήσεων και απαντήσεων. Όλοι οι ομιλητές έχουν 20 λεπτά για να παρουσιάσουν το θέμα τους και στη συνέχεια άλλα 10 για να συζητήσουν και να απαντήσουν σε ερωτήσεις ή προβληματισμούς του κοινού.
Γιατί η αρχή των συνεδρίων γίνεται από την Καλαμάτα και όχι πχ από την Αθήνα;
Το In Situ απευθύνεται αποκλειστικά στην περιφέρεια. Στόχος του ειναι να συνδέσει την περιφέρεια με εταιρείες και επαγγελματίες με τους οποίους δεν θα είχε εύκολα πρόσβαση, ή δεν θα μπορούσε να τους βρει συγκεντρωμένους. Η Αθήνα αλλά και η Θεσσαλονίκη έχουν πιο άμεση πρόσβαση σε εταιρείες και επαγγελματίες, γεγονός το οποίο τις ενισχύει ως ένα βαθμό. Εμείς θέλουμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με την περιφέρεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου