Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017, ο νέος ιδιοκτήτης του κατασχεθέντος πλοίου «Mesogio», η εταιρεία Σπανόπουλος Ιγνάτιος Ναυτιλιακή Εμπορική και Τεχνική ΑΕ, το απομάκρυνε από το λιμένα Καλαμάτας. Το πλοίο αυτό είχε κατασχεθεί και πωλήθηκε, κατόπιν διαγωνισμού που διεξήγαγε ο ΟΔΔΥ την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου, με τίμημα 30.100 ευρώ, έναντι τιμής εκκίνησης 20.000 ευρώ.
Ο Δήμος Καλαμάτας, με παραστάσεις και έγγραφα του Δημάρχου, καθώς και με ενέργειες του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας, προέβη σε όλες τις αναγκαίες διαδικασίες, προκειμένου να απελευθερωθεί ο λιμένας Καλαμάτας από ένα σκάφος που τον δυσφημούσε, τον ρύπαινε και δυσχέραινε την εμπορική και επιβατική λειτουργία του.
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας, Χάρης Βγενής, στους δημοσιογράφους, θα ακολουθήσει η απομάκρυνση των υπολοίπων κατασχεθέντων σκαφών, καθώς έχει ξεκινήσει η σχετική διαγωνιστική διαδικασία για το «Alamir Mustafa», το «Simone» και ένα ανώνυμο ξύλινο σκάφος τύπου πάσαρα. Προσέθεσε, μάλιστα, αναφορικά με το πλοίο «GENC 3», ότι θα γίνει δίκη που θα αποδώσει ή όχι σε ναυτιλιακή εταιρεία την ιδιοκτησία του σκάφους και κατόπιν θα είναι δυνατή η απομάκρυνσή του.
Εκτιμάται ότι οι χρονοβόρες και πολύπλοκες αυτές διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της φετινής θερινής περιόδου, προκειμένου να απελευθερωθεί το λιμάνι Καλαμάτας από τα παραπάνω σκάφη.
Ο κ. Βγενής εξέφρασε ευχαριστίες εκ μέρους του Δήμου Καλαμάτας και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας προς το Διευθυντή του ΟΔΔΥ Ιωάννη Χριστόπουλο, το Διευθυντή του Τελωνείου Καλαμάτας Ιωάννη Κάββουρα, καθώς και τον Κεντρικό Λιμενάρχη Καλαμάτας Πλοίαρχο ΛΣ Παναγιώτη Μποτίνη, για τη συμβολή τους στην απομάκρυνση του κατασχεθέντος πλοίου και εκείνων που θα ακολουθήσουν.
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας, Χάρης Βγενής, στους δημοσιογράφους, θα ακολουθήσει η απομάκρυνση των υπολοίπων κατασχεθέντων σκαφών, καθώς έχει ξεκινήσει η σχετική διαγωνιστική διαδικασία για το «Alamir Mustafa», το «Simone» και ένα ανώνυμο ξύλινο σκάφος τύπου πάσαρα. Προσέθεσε, μάλιστα, αναφορικά με το πλοίο «GENC 3», ότι θα γίνει δίκη που θα αποδώσει ή όχι σε ναυτιλιακή εταιρεία την ιδιοκτησία του σκάφους και κατόπιν θα είναι δυνατή η απομάκρυνσή του.
Εκτιμάται ότι οι χρονοβόρες και πολύπλοκες αυτές διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της φετινής θερινής περιόδου, προκειμένου να απελευθερωθεί το λιμάνι Καλαμάτας από τα παραπάνω σκάφη.
Ο κ. Βγενής εξέφρασε ευχαριστίες εκ μέρους του Δήμου Καλαμάτας και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας προς το Διευθυντή του ΟΔΔΥ Ιωάννη Χριστόπουλο, το Διευθυντή του Τελωνείου Καλαμάτας Ιωάννη Κάββουρα, καθώς και τον Κεντρικό Λιμενάρχη Καλαμάτας Πλοίαρχο ΛΣ Παναγιώτη Μποτίνη, για τη συμβολή τους στην απομάκρυνση του κατασχεθέντος πλοίου και εκείνων που θα ακολουθήσουν.
ΝΕΟ MASTER PLAN
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας ανέφερε ότι στις 20 Δεκεμβρίου 2016 υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της κοινοπραξίας που ανεδείχθη μειοδότρια σε σχετικό διαγωνισμό, σχετικά με το έργο επικαιροποίησης του master plan λιμένος Καλαμάτας, με τίτλο «Τεχνικές μελέτες των νέων έργων του προγραμματικού σχεδίου (master plan) του λιμένα Καλαμάτας». Σημειώνεται πως η συνολική προεκτιμώμενη αμοιβή ανέρχεται σε 650.381,00 € (χωρίς ΦΠΑ) και η διάρκεια της σύμβασης ή η συνολική προθεσμία εκτέλεσης είναι 24 μήνες από την υπογραφή του συμφωνητικού. Υπενθυμίζεται ότι με ενέργειες του Δήμου Καλαμάτας η μελέτη έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, απ’ όπου θα προέλθει η χρηματοδότηση της σύμβασης.
Υπενθυμίζεται ότι αντικείμενο της μελέτης είναι αφενός η επικαιροποίηση του εγκεκριμένου προγραμματικού σχεδίου (master plan) του λιμένα Καλαμάτας και αφετέρου η εκπόνηση προμελέτης και οριστικής μελέτης λιμενικών έργων και οριστικής μελέτης και μελέτης εφαρμογής Η/Μ εγκαταστάσεων, η σύνταξη μελέτης ΣΑΥ – ΦΑΥ και η σύνταξη τευχών δημοπράτησης.
Με τον τρόπο αυτό, θα είναι δυνατή η ένταξη του λιμένα Καλαμάτας σε χρηματοδοτικά πρωτόκολλα για την εκτέλεση έργων.
Υπενθυμίζεται ότι αντικείμενο της μελέτης είναι αφενός η επικαιροποίηση του εγκεκριμένου προγραμματικού σχεδίου (master plan) του λιμένα Καλαμάτας και αφετέρου η εκπόνηση προμελέτης και οριστικής μελέτης λιμενικών έργων και οριστικής μελέτης και μελέτης εφαρμογής Η/Μ εγκαταστάσεων, η σύνταξη μελέτης ΣΑΥ – ΦΑΥ και η σύνταξη τευχών δημοπράτησης.
Με τον τρόπο αυτό, θα είναι δυνατή η ένταξη του λιμένα Καλαμάτας σε χρηματοδοτικά πρωτόκολλα για την εκτέλεση έργων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου