ΑΡΧΙΚΗ

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

ΕΛΤΑ: Ψηφιακός ταχυδρόμος και καταστήματα 24ωρης εξυπηρέτησης


 Περίπου μήνα μετά την παρουσίαση και εγκατάσταση των κίτρινων ρομπότ διαλογής αντικειμένων, τα ΕΛΤΑ προχωρούν στο δεύτερο στάδιο του προγράμματος με στόχο τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των ταχυδρομικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, στο Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι, το οποίο και είναι μία πλήρως ψηφιακή εγκατάσταση διαλογής, παρουσιάσθηκε σήμερα η εγκατάσταση ρομποτικής διαλογής, με την οποία τα ΕΛΤΑ θα εισαχθούν στην ψηφιακή εποχή.

Πρόκειται για ένα στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού, το οποίο προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικής στη διαχείριση αντικειμένων, μέσω ταχύτερων παραδόσεων και καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών με νέες και καινοτόμες υπηρείες, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΤΑ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με την παρουσίαση που έγινε σήμερα στο Κέντρο Διαλογής στην Αθήνα, το επόμενο στάδιο για την υλοποίηση του σχεδίου είναι η χρήση του «ψηφιακού ταχυδρόμου», καθώς και η λειτουργία καταστημάτων 24ωρης εξυπηρέτησης.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ προβλέπεται ειδικότερα:

  • Αναβάθμιση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων. Η σημερινή εγκατάσταση των 55 mini robots, με δυνατότητα εξυπηρέτησης 3.000 αντικειμένων την ώρα, θα επεκταθεί σε 125 robots, τα οποία, πριν το τέλος του έτους, θα μπορούν να εξυπηρετήσουν σχεδόν 7.000 αντικείμενα την ώρα. Η αναβάθμιση θα προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης 165.000 αντικειμένων την ημέρα, υπερπενταπλασιάζοντας τη συνολική ικανότητα διαχείρισης και παρέχοντας, σε ορισμένες περιπτώσεις, δυνατότητα για παράδοση στον πελάτη ακόμα και την ίδια μέρα.
  • Η λειτουργία του «ψηφιακού ταχυδρόμου». Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Οι διανομείς του Ομίλου ΕΛΤΑ αναβαθμίζονται τεχνολογικά, εξοπλίζονται μεταξύ άλλων με ειδικό λογισμικό που θα τους δίνει τη δυνατότητα, πέραν των συμβατικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη. Επιπλέον, οι πελάτες, μέσω των νέων εφαρμογών που φέρνει ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, θα έχουν ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την εξέλιξη της παραγγελίας τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή, με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί.
  • Η ανάπτυξη των Ψηφιακών Καταστημάτων 24ωρης λειτουργίας (Smart Lockers). Στα καταστήματα αυτά, που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου δικτύου των ΕΛΤΑ, οι πελάτες θα μπορούν να παραδίδουν ή να παραλαμβάνουν το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία τους, 24 ώρες το 24ωρο, κάθε ημέρα του έτους.

Διαβάστε επισης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου