Με αφορμή την ξέφρενη κούρσα στις αυξήσεις των τιμών του Ηλεκτρικού Ρεύματος προς τους καταναλωτές, η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ στα πλαίσια του θεσμικού της ρόλου πραγματοποίησε την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου συνάντηση με τον Πρόεδρο και τους δύο Αντιπροέδρους της ολομέλειας της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) κ.κ. Αθανάσιο Δαγούμη, Δημήτριο Ψυχογυιό και Δημήτριο Φούρλαρη.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα αρμοδιότητας της ΡΑΕ σχετικά με την παρακολούθηση και τη εποπτεία της Αγοράς Ενέργειας.
Από την πλευρά της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ το Προεδρείο έθεσε θέματα που αφορούν:
- Την Αποτελεσματικότητα του ανταγωνισμού στην εγχώρια αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής και λιανικής
- Το κόστος των τιμών και την προστασία των οικιακών καταναλωτών από το σύνολο των ενεργειακών επιχειρήσεων στις περιπτώσεις τεράστιων αυξήσεων μέσω της γνωστής πλέον σε όλους Ρήτρας Προσαρμογής.
- Τα ζητήματα που προκύπτουν με την ασφάλεια εφοδιασμού της χώρας μετά την απόφαση της Κυβέρνησης για την Απολιγνιτοποίηση και το πρόγραμμα απόσυρσης από τη ΔΕΗ όλων των Λιγνιτικών Μονάδων μέχρι το 2023 και την Πτολ/δα V το 2025.
Από την πλευρά της ΡΑΕ τόσο ο Πρόεδρος όσο και οι δύο Αντιπρόεδροι δήλωσαν αφοσιωμένοι στο ρόλο τους που προκύπτει από το θεσμικό πλαίσιο και δεν είναι άλλος από την προστασία των καταναλωτών.
Για το σκοπό αυτό έχουν δημιουργήσει σχετική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα της Ολομέλειας www.rae.gr στην οποία οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους, ενώ σε αντίστοιχη εφαρμογή μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές που παρέχουν το σύνολο των Προμηθευτών τόσο στο Ηλεκτρικό Ρεύμα όσο και στο Φυσικό Αέριο.
Σε ότι αφορά τις περιπτώσεις καταναλωτών που έχουν συνάψει με τους Προμηθευτές κυμαινόμενα τιμολόγια, η ΡΑΕ γνωμοδότησε θετικά προς το ΥΠΕΝ εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί πρόωρη αποχώρηση από το συμβόλαιό του, αυτή να γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση.
Η ανωτέρω γνωμοδότηση μας ικανοποιεί πλήρως αφού είναι και πάγια θέση της ΓΕΝΟΠ. Αναμένουμε από το ΥΠΕΝ να προχωρήσει σε σχετική διάταξη προκειμένου να απεγκλωβιστούν χιλιάδες καταναλωτές από τα «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων με τους προμηθευτές, οι οποίοι στη εκστρατεία απόκτησης πελατών, ποτέ δεν ενημέρωσαν τι ακριβώς και πως επιβαρύνει το τιμολόγιο η ΡΗΤΡΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.
Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ τάσσεται πάντα στο πλευρό του Έλληνα Καταναλωτή και ειδικά των ευπαθών ομάδων που μαστίζονται από την σημερινή ενεργειακή κρίση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου