Η Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού συνέταξε έκθεση για την κατάσταση των λιμανιών της Ελλάδας και τα έργα που πρέπει να γίνουν για την αναβάθμισή τους. Αναλυτικότερα οι παρατηρήσεις των Πλοιάρχων για τα 77 λιμάνια…
Για τα λιμάνια της Πελοποννήσου η έκθεση αναφέρει:
3.ΜΕΘΑΝΑ
Δεν προστατεύεται από Α-ΒΑ ανέμους. Λείπουν χώροι υγιεινής και αίθουσα αναμονής. Ενίσχυση φωτοβολίας. Να τοποθετηθεί μια ακόμη δέστρα στο κεφάλι του προβλήτα. Τοποθέτηση προσκρουστήρων.
7. ΝΕΑΠΟΛΗ
Απαιτείται άμεση εκβάθυνση λιμενολεκάνης και επέκταση προβλήτα. Δεν υπάρχουν μπαλόνια (προσκρουστήρες) –στέγαστρα επιβατών.
8. ΚΥΘΗΡΑ (ΔΙΑΚΟΦΤΗΣ)
Εκβάθυνση-προσκρουστήρες. Προβληματική η αγκυροβολία λόγω της ποιότητας του βυθού (πετρώδης). Να δημιουργηθεί θέση πρυμνοπλαγιοδέτησης (L)για ασφαλή παραμονή των πλοίων. Κατασκευή χώρων υγιεινής και αίθουσα αναμονής.
9. ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ
Από τα πλέον δύσκολα/ προβληματικά λιμάνια λόγω μικρού εύρους λιμενολεκάνης και μη προστασίας από ΒΑ ανέμους. Χρειάζεται φωτοσήμανση εισόδου και φωτισμό στον προβλήτα. Εκβάθυνση λιμενολεκάνης, κατασκευή μεγαλύτερου προβλήτα με καλύτερο προσανατολισμό (καθετότητα προς Β). Να γίνει χαρτογράφηση έξωθεν του λιμένος.
11. ΓΥΘΕΙΟ
Απαιτείται εκβάθυνση. Διαπλάτυνση – επέκταση προβλήτα και να δημιουργηθεί θέση L. Καλύτερος φωτισμός στον προβλήτα. Λείπουν προσκρουστήρες (μπαλόνια) στέγαστρα επιβατών και χώροι υγιεινής.
67.ΠΑΤΡΑ
Το παλαιό λιμάνι της Πάτρας είναι πλέον μικρό απ’όλες τις απόψεις για τον αριθμό και το μέγεθος των πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή της Αδριατικής. Εκβάθυνση της νότιας εισόδου. Ως εκ τούτου είναι επιβεβλημένη η ολοκλήρωση των έργων του νέου λιμανιού για να αυξηθεί η ασφάλεια και να διευκολυνθούν όλοι με την δημιουργία του επιπλέον χερσαίου χώρου. Να γίνει κατασκευή στεγάστρων. Να δημιουργηθεί πύλη εισόδου μόνο για ΙΧ ώστε να μην περιμένουν στον ήλιο οι επιβάτες τον έλεγχο των φορτηγών.
Αλήθεια το ημιτελές λιμάνι της Κυπαρισσίας γιατί δεν βρίσκεται στη λίστα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου