Το "Πακέτο Γιούγκερ" (ύψους 35 δις ευρώ) δείχνει ως μοναδική δυνατή πηγή χρηματοδότησης των σημαντικών οδικών έργων του νομού Μεσσηνίας και πρώτα - πρώτα του "Καλαμάτα - Ριζόμυλος", ο δήμαρχος Καλαμάτας με δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ, μετά την πρόσφατη συνάντηση του με τον Γ.Γ. Υποδομών Γ. Δέδε.
Συγκεκριμένα, ο Π. Νίκας, παρατήρησε μεταξύ άλλων:
Τέλος, διευκρίνησε:
«Τα χρήματα αυτά ("Πακέτο Γιούγκερ"), όμως, προορίζονται μόνο για οικονομική υποστήριξη συμπράξεων, μόνο για έργα ΣΔΙΤ. Επομένως, και αυτή είναι η θέση της Δημοτικής Αρχής, δε γίνεται παρά οι μεγάλοι οδικοί άξονες εντός του νομού, Καλαμάτα - Ριζόμυλος ας πούμε, που προβλέπεται να κοστίσει πάνω από 80 εκ. ευρώ, να υποστηριχθούν με κανέναν άλλο τρόπο οικονομικά, παρά μόνο μέσα από τη διαδικασία των ΣΔΙΤ. Ιδιαίτερα για το έργο Καλαμάτα - Ριζόμυλος, το οποίο είναι ώριμο μελετητικά 100%. Σε λίγο θα είναι και ο δρόμος μέχρι Πύλο και Μεθώνη. Πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τέτοιο πρόγραμμα και μπορεί να χρηματοδοτηθεί, ως επέκταση του μεγάλου διευρωπαϊκού άξονα, ο οποίος φθάνει μέχρι την Καλαμάτα».
Συγκεκριμένα, ο Π. Νίκας, παρατήρησε μεταξύ άλλων:
- «Είναι κρίμα ο κόσμος να χρειάζεται ίδιο χρόνο για Κορώνη, όσο με αυτόν που χρειάζεται μέχρι Κόρινθο»
- «Εμείς πρέπει να έχουμε κοινή θέση, να μη λέει ο καθένας το δικό του, μόνο ΣΔΙΤ»
- «Πρέπει να γίνει αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρημάτων στον υπερθετικό βαθμό, διότι δεν υπάρχουν χρήματα κρατικά για να γίνουν έργα, ιδιαίτερα οδικά»
- «Εμείς πρέπει να έχουμε κοινή θέση, να μη λέει ο καθένας το δικό του, μόνο ΣΔΙΤ»
Τέλος, διευκρίνησε:
«Τα χρήματα αυτά ("Πακέτο Γιούγκερ"), όμως, προορίζονται μόνο για οικονομική υποστήριξη συμπράξεων, μόνο για έργα ΣΔΙΤ. Επομένως, και αυτή είναι η θέση της Δημοτικής Αρχής, δε γίνεται παρά οι μεγάλοι οδικοί άξονες εντός του νομού, Καλαμάτα - Ριζόμυλος ας πούμε, που προβλέπεται να κοστίσει πάνω από 80 εκ. ευρώ, να υποστηριχθούν με κανέναν άλλο τρόπο οικονομικά, παρά μόνο μέσα από τη διαδικασία των ΣΔΙΤ. Ιδιαίτερα για το έργο Καλαμάτα - Ριζόμυλος, το οποίο είναι ώριμο μελετητικά 100%. Σε λίγο θα είναι και ο δρόμος μέχρι Πύλο και Μεθώνη. Πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τέτοιο πρόγραμμα και μπορεί να χρηματοδοτηθεί, ως επέκταση του μεγάλου διευρωπαϊκού άξονα, ο οποίος φθάνει μέχρι την Καλαμάτα».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου