
Υπενθυμίζεται ότι το όφελος από την απόσυρση ανά κατηγορία αποσυρόμενου επιβατικού ΙΧ είναι το εξής:
έως 900 κ.εκ. 500 ευρώ
900-1.400 κ.εκ. 1.000 ευρώ
1.400-2.000 κ.εκ. 1.500 ευρώ
2.000-2.400 κ.εκ. 1.800 ευρώ
2.400+ κ.εκ. 2.200 ευρώ
Μάλιστα υπάρχει και επιπλέον όφελος που φτάνει τα 1.000 ευρώ για την αγορά νέου οχήματος προδιαγραφών EURO4 ή EURO5. Στόχος των μέτρων είναι, μεταξύ άλλων, η μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης μέσω της απόσυρσης περίπου 730.000 οχημάτων (60% του γηρασμένου στόλου) μέχρι τα τέλη του 2012, που έχει ισχύ το μέτρο. Τα αυτοκίνητα που ανακοινώθηκε ότι θα μπορούν να αποσυρθούν ανήκουν στις κλάσεις Β, Γ και Δ, δηλαδή είναι εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει έως τις 31/12/2004. Μάλιστα η δαπάνη απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου οχημάτων για την περίοδο 2009-2012, έχει υπολογιστεί στα 2.301 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων, υπολογίστηκε στα 1.701,1 εκατ. ευρώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου