ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελλάδα

«Αποφάσισα να παραιτηθώ από όλα τα αξιώματα που μου εμπιστευτήκαν οι σύντροφοι και φίλοι μου στη ΔΗΜΑΡ»

bakalopoulos3Την απόφασή του να παραιτηθεί από όλα τα αξιώματα της ΔΗΜΑΡ ανακοίνωσε με δήλωσή του ο Μπάμπης Βακαλόπουλος.
Ο κ. Βακαλόπουλος τονίζει ότι παραμένει στην ΔΗΜΑΡ και δηλώνει  «παρών» στις επόμενες εκλογές αλλά και στην προσπάθεια ανασυγκρότησης του χώρου του δημοκρατικού σοσιαλισμού, καθώς επίσης πλέκει το εγκώμιο στον  πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη.
Ακολουθεί η πλήρης δήλωση του κ. Βακαλόπουλου:
«17 Νοέμβρη μέρα μνήμης …μέρα σκέψης……μέρα αποτίμησης……….από παιδί 18 ετών (εδώ και 40 χρόνια υπηρετούσα και υπηρετώ την ανανεωτική αριστερά από όλα τα μετερίζια..(έφτασα να είμαι μέλος του Γραφείου του ΚΣ του Ρήγα Φεραίου… στέλεχος του ΚΚΕ Εσωτερικού….ιδρυτικό μέλος και μέλος της ηγεσίας της ΔΗΜΑΡ από την ίδρυση της.. και είναι τιμή μου (στρατεύτηκα μόνο και μόνο για τον άνθρωπο και πολιτικό Φώτη Κουβέλη τον όποιο θα υπηρετώ ναι….θα υπηρετώ……ας και να φαίνεται περίεργο !!!!!) αποφάσισα να παραιτηθώ από όλα τα αξιώματα που μου εμπιστευτήκαν οι σύντροφοι και φίλοι μου στη ΔΗΜΑΡ (δεν είναι απόφαση στιγμής…..δεν είναι απόφαση τυχαία) ……αλλά όμως δεν θα σταματήσω να υπηρετώ τις αξίες της ΔΗΜΑΡ…..τις αξίες που πήρα από τον Μπάμπη Δρακόπουλο…από τον Λεωνίδα Κύρκο ..από τον μπάρμπα Μήτσο τον Παρτσαλίδη…από τον Γρηγόρη Γιάνναρο από τον Μπάμπη τον Γεωργούλα τον Μιχάλη τον Σαμπατακάκη αλλά και από αυτόν που λέγεται ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ (με τον οποίο γνωριστήκαμε το 1976 στο γραφείο επαρχιών του ΚΚΕ Εσωτερικού…..) γιατί ο Μπάμπης που ξέρατε και ξέρετε δεν ήταν ποτέ και δεν θα είναι ιδιοτελής ……δεν κοίταξε και δεν θα κοιτάξει ποτέ το προσωπικό του…..αλλά πάλεψε και θα παλεύει για τις ιδέες της ανανεωτικής αριστεράς…..θα είναι πάντα δίπλα στον Φώτη τον Κουβέλη και το Θανάση το Θεοχαρόπουλο (τιμή για την αριστερά ένα τέτοιο νέο στέλεχος) θα παλέψει με όλες τις δυνάμεις του για την επαναφορά της ΔΗΜΑΡ στη πολιτική ζωή της χώρας μας από οποιοδήποτε μετερίζι……..και δηλώνω ότι θα είμαι παρών στις επόμενες εκλογές αλλά και στην προσπάθεια ανασυγκρότησης του χώρου του δημοκρατικού σοσιαλισμού …γεια σας…..
….και είμαι βέβαιος οτι η ΔΗΜΑΡ θα είναι παρούσα και χρήσιμη….δύσκολη απόφαση …..αλλά απόφαση…….μπορεί να στενοχωρήσω κάποιους συντρόφους μου ..αλλά και να ευχαριστήσω κάποιους άλλους αφιερώνω σε μένα το τραγούδι που με έχει σημαδέψει….. του John Lennon το Imagine
.

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.