Με αφορμή την ημέρα κινητοποιήσεων σε όλη την Ελλάδα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Αεροδρομίων (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), συνέντευξη Τύπου παρεχώρησαν σήμερα το μεσημέρι, στο χώρο του Αεροδρομίου Καλαμάτας, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας Μανώλης Μάκαρης, ο περιφερειακός σύμβουλος Παναγιώτης Αλευράς και ο Γενικός Γραμματέας του εργατικού κέντρου Καλαμάτας και Αντιπρόεδρος του ΙΝΓΕ της ΓΣΣΕ Παναγιώτης Στέφανος,
----------
"ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΗΜΟΣ - ΕΝΕΡΓΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ" (Μ. ΜΑΚΑΡΗΣ) - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ *
Η πρόσφατη είδηση ότι δεν αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς του αεροδρομίου Καλαμάτας δυστυχώς δεν ανατρέπει ούτε την προδιαγεγραμμένη πορεία ξεπουλήματος των περιουσιακών στοιχείων της χώρας μας, ούτε την ξεκάθαρη πρόθεση της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων γενικότερα, και της πόλης μας ειδικότερα. Το σχέδιο κατά το οποίο στο πλαίσιο της αγοράς των εκποιούμενων περιφερειακών αεροδρομίων θα προσφερόταν το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ως Bonus στον επίδοξο αγοραστή, δεν ευοδώθηκε κατά την πρώτη φάση του καθώς δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον από τους επενδυτές για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο.
Η εξέλιξη αυτή, ακόμα και εάν αποκλείσουμε την υπόθεση ότι μπορεί να αποτελεί αποτέλεσμα επικοινωνιακού τεχνάσματος της κυβέρνησης με σκοπό να καθησυχάσει την κοινή γνώμη, σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να οδηγήσει σε κανενός είδους εφησυχασμό. Γιατί όπως γίνεται συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις η μη εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορεί να είναι ένα μέσο πίεσης για ακόμα ευνοϊκότερους όρους εκ μέρους των επενδυτών. Παράλληλα η σταδιακώς αυξανόμενη κίνηση του αεροδρομίου από λιγοστούς επιβάτες το 2007 σε πάνω από 100000 επιβάτες το 2014, σίγουρα αποτελεί το κρίσιμο στοιχείο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους επενδυτές μεταγενέστερα.
Ως δημοτική παράταξη Ανοιχτός Δήμος πιστεύουμε ότι η επιδιωκόμενη από την κυβέρνηση ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Καλαμάτας δεν είναι προς το συμφέρον της πόλης αλλά και όλης της Μεσσηνίας για αυτό και καταθέσαμε ψήφισμα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας το οποίο δυστυχώς δεν έγινε δεκτό από την δημοτική αρχή.
Συνοπτικά η αντίθεσή μας στην ιδιωτικοποίηση επικεντρώνεται στα ακόλουθα σημεία:
1.Καθώς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα αποτελέσει δώρο και όχι επιλεγμένη επένδυση για τον αγοραστή, τίποτα δεν θα διασφαλίζει πλέον ούτε την αναγκαία αναβάθμισή του ούτε και την συνέχιση της λειτουργίας του.
2. Με την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου θα επιβληθεί φόρος ανά επιβάτη ανάλογος με το σπατόσημο. Κάτι τέτοιο θα καταστήσει ασύμφορη την επιλογή του αεροδρομίου της Καλαμάτας από τους tour operators αλλά και τους τουρίστες.
3. Η υποβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας και πολύ περισσότερο η εγκατάλειψή του θα αποτελέσουν καίριο πλήγμα για τον τουρισμό τόσο της Καλαμάτας όσο και όλης της Μεσσηνίας . Τον τουρισμό που τα τελευταία χρόνια, με τον τεράστιο και συνεχώς αυξανόμενο αριθμό διακινούμενων επιβατών από το αεροδρόμιο της πόλης μας, αποτελεί σταθερό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης για τον τόπο μας.
Ως Ανοιχτός Δήμος πιστεύουμε ότι πρέπει άμεσα να εξευρεθούν οι αναγκαίοι πόροι για την εκτέλεση των απαραίτητων έργων αναβάθμισης του αεροδρομίου Καλαμάτας όπως είναι η κατασκευή πύργου ελέγχου, η ανακατασκευή του αεροδιαδρόμου και η επέκταση και συνολική αναβάθμιση του κτιρίου του αερολιμένα ενώ παράλληλα πρέπει να επεκταθεί ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος κρίνεται ανεπαρκής.
----------
"ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΗΜΟΣ - ΕΝΕΡΓΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ" (Μ. ΜΑΚΑΡΗΣ) - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ *
Η πρόσφατη είδηση ότι δεν αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς του αεροδρομίου Καλαμάτας δυστυχώς δεν ανατρέπει ούτε την προδιαγεγραμμένη πορεία ξεπουλήματος των περιουσιακών στοιχείων της χώρας μας, ούτε την ξεκάθαρη πρόθεση της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων γενικότερα, και της πόλης μας ειδικότερα. Το σχέδιο κατά το οποίο στο πλαίσιο της αγοράς των εκποιούμενων περιφερειακών αεροδρομίων θα προσφερόταν το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ως Bonus στον επίδοξο αγοραστή, δεν ευοδώθηκε κατά την πρώτη φάση του καθώς δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον από τους επενδυτές για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο.
Η εξέλιξη αυτή, ακόμα και εάν αποκλείσουμε την υπόθεση ότι μπορεί να αποτελεί αποτέλεσμα επικοινωνιακού τεχνάσματος της κυβέρνησης με σκοπό να καθησυχάσει την κοινή γνώμη, σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να οδηγήσει σε κανενός είδους εφησυχασμό. Γιατί όπως γίνεται συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις η μη εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορεί να είναι ένα μέσο πίεσης για ακόμα ευνοϊκότερους όρους εκ μέρους των επενδυτών. Παράλληλα η σταδιακώς αυξανόμενη κίνηση του αεροδρομίου από λιγοστούς επιβάτες το 2007 σε πάνω από 100000 επιβάτες το 2014, σίγουρα αποτελεί το κρίσιμο στοιχείο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους επενδυτές μεταγενέστερα.
Ως δημοτική παράταξη Ανοιχτός Δήμος πιστεύουμε ότι η επιδιωκόμενη από την κυβέρνηση ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Καλαμάτας δεν είναι προς το συμφέρον της πόλης αλλά και όλης της Μεσσηνίας για αυτό και καταθέσαμε ψήφισμα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας το οποίο δυστυχώς δεν έγινε δεκτό από την δημοτική αρχή.
Συνοπτικά η αντίθεσή μας στην ιδιωτικοποίηση επικεντρώνεται στα ακόλουθα σημεία:
1.Καθώς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα αποτελέσει δώρο και όχι επιλεγμένη επένδυση για τον αγοραστή, τίποτα δεν θα διασφαλίζει πλέον ούτε την αναγκαία αναβάθμισή του ούτε και την συνέχιση της λειτουργίας του.
2. Με την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου θα επιβληθεί φόρος ανά επιβάτη ανάλογος με το σπατόσημο. Κάτι τέτοιο θα καταστήσει ασύμφορη την επιλογή του αεροδρομίου της Καλαμάτας από τους tour operators αλλά και τους τουρίστες.
3. Η υποβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας και πολύ περισσότερο η εγκατάλειψή του θα αποτελέσουν καίριο πλήγμα για τον τουρισμό τόσο της Καλαμάτας όσο και όλης της Μεσσηνίας . Τον τουρισμό που τα τελευταία χρόνια, με τον τεράστιο και συνεχώς αυξανόμενο αριθμό διακινούμενων επιβατών από το αεροδρόμιο της πόλης μας, αποτελεί σταθερό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης για τον τόπο μας.
Ως Ανοιχτός Δήμος πιστεύουμε ότι πρέπει άμεσα να εξευρεθούν οι αναγκαίοι πόροι για την εκτέλεση των απαραίτητων έργων αναβάθμισης του αεροδρομίου Καλαμάτας όπως είναι η κατασκευή πύργου ελέγχου, η ανακατασκευή του αεροδιαδρόμου και η επέκταση και συνολική αναβάθμιση του κτιρίου του αερολιμένα ενώ παράλληλα πρέπει να επεκταθεί ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος κρίνεται ανεπαρκής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου