Όταν σε μια χώρα συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η πολιτική της λεγόμενης εσωτερικής υποτίμησης, όταν συνεχώς μειώνεται ο κατώτατος μισθός, όταν μειώνεται το εισόδημα του κόσμου, τότε δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη όσους αναπτυξιακούς νόμους και να φέρετε. Το μόνο που επιτυγχάνετε είναι να προσφέρετε εργαζόμενους με ακόμα χαμηλότερα μεροκάματα και ουσιαστικά να μετατρέψετε ολόκληρη τη χώρα σε μία ειδική οικονομική ζώνη. Αυτό, όμως, δεν λέγεται ανάπτυξη. Έτσι επιστρέφουμε στον μεσαίωνα. Εσείς, όμως, ακολουθείτε αυτήν την πολιτική.
Τι έρχεται τώρα ο αναπτυξιακός νόμος να δημιουργήσει; Δημιουργεί επενδυτές δύο ταχυτήτων: τους στρατηγικούς και τους λοιπούς, που δυστυχώς θα τους ονομάσουμε φουκαράδες. Οι πρώτοι απολαμβάνουν πέραν από της ευκαιρίας που η άνιση οικονομική δυνατότητα τους προσφέρει και μια σειρά διευκολύνσεων, καθώς και μια fast track εξυπηρέτηση.
Οι λοιποί, η δεύτερης κατηγορίας επενδυτές, οι μικρομεσαίοι, συνεχίζουν με άλλα λόγια να αφήνονται στα δόντια του κρατικού γραφειοκρατικού Μινώταυρου.
Η ανάπτυξη της χώρα μας, όμως, στηρίζεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και εσείς με την πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης ουσιαστικά έχετε διαλύσει την εσωτερική αγορά. Ουσιαστικά οδηγείτε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κλείνουν η μια πίσω από την άλλη. Αυτό -επαναλαμβάνω- δεν λέγεται ανάπτυξη.
Οι επενδύσεις δεν έρχονται με νόμους με μειώσεων των μισθών, έρχονται όταν υπάρχουν υποδομές για την μεταφορά την ενέργεια και για την επικοινωνία. Εσείς τι κάνετε τις ξεπουλάτε και τις οδηγείτε στην απαξίωση ξεπουλάτε τον Ελληνικό Σιδηροδρόμο για να μην υπάρχει ένα αξιόπιστο φθηνό και γρήγορο μέσο μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών, ξεπουλάτε και απαξιώνετε την ΔΕΗ με τα ενεργειακά κέντρα και της Πτολεμαΐδας και της Κοζάνης και της Μεγαλόπολης να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού και μη δυνατότητας να χρησιμοποιηθούν εκατοντάδων εκατομμυρίων μηχανήματα που υπάρχουν, αυτό μαζί και με όλες τις ρυθμίσεις που έχετε κάνει συνεπάγεται να έχουμε αύξηση του κόστους της ενέργειας σημαντική ακόμα και για τις επιχειρήσεις και φωνάζουν ακόμα και οι επιχειρηματίες, απαξιώνετε τις οδικές μεταφορές με την διακοπή εργασιών στους μεγάλους οδικούς άξονες και αναφέρομαι στην Ολυμπία Οδό αν και η χρηματοδότηση ήταν υπερεπαρκής και το αστείο είναι ότι οι παραχωρησιούχοι εξακολουθούσαν να πληρώνονται από τα διόδια. Επίσης οφείλετε να απαντήσετε και να διαψεύσετε την ΟΣΥΠΑ -αν μπορείτε να τη διαψεύσετε- και να δεσμευτείτε ότι δεν θα κλείσει κανένα περιφερειακό αεροδρόμιο. Η ΟΣΥΠΑ, λοιπόν, σας είπε συγκεκριμένα πράγματα. Σας είπε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ουσιαστικά με τη μελέτη που έχει κάνει οδηγεί στο κλείσιμο τα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια. Γιατί; Διότι από τα τέλη υπέρ πτήσης τα 105 εκατομμύρια ευρώ, από τα έσοδα από διάφορες μισθώσεις που είναι 22 εκατομμύρια ευρώ, από τα τέλη εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αεροδρομίων που είναι 150 εκατομμύρια ευρώ, τίποτα δεν πάει στην ΥΠΑ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου