ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελλάδα

Ανακοίνωσε υποψηφιότητα ο Γιώργος Τσώνης για το δήμο Μεσσήνης!

Ανακοίνωσε υποψηφιότητα ο Γιώργος Τσώνης για το δήμο Μεσσήνης!
Την υποψηφιότητά του για το Δήμο Μεσσήνης σήμερα ο Γιώργος Τσώνης με ανακοίνωση που εξέδωσε.Σε αυτήν επισημαίνει τους λόγους για τους οποίους κατεβαίνει και την απόφασή του να ηγηθεί μια αυτοδιοικητικής προσπάθειας στο δήμο. Αναλυτικά, η ανακοίνωση:Μετά από πολυετή ενασχόλησή μου με τα κοινά, στηριζόμενος στην εμπειρία μου αυτή, τη βαθειά μου γνώση για τα προβλήματα και τις ανάγκες του διευρυμένου Δήμου Μεσσήνης, καθώς και την αστείρευτη αγάπη μου για τον τόπο που γεννήθηκα, ανδρώθηκα και δραστηριοποιήθηκα,
μετά από ώριμη σκέψη, αποφάσισα να ηγηθώ μιας αυτοδιοικητικής προσπάθειας που θα δώσει ώθηση στο Δήμο μας.
Το εγχείρημά μου αυτό, το οποίο θα πλαισιωθεί και θα στηριχθεί από άξιους συνεργάτες μου που γνωρίζουν απ' άκρη σ' άκρη τα μικρά και τα μεγάλα προβλήματα αυτού του τόπου, που περικλείουν τα σύνορα του Δήμου Μεσσήνης, γνωρίζω ότι θα συναντήσει αντικειμενικές δυσκολίες, ιδιαίτερα την παρούσα περίοδο κατά την οποία η χώρα μας διέρχεται οικονομική κρίση.
Με την αγάπη μας όμως για το τόπο μας, τη γνώση και την εμπειρία μας για τα προβλήματα που βιώνει ο Δήμος και οι συμπολίτες μας, και τη θέλησή μας να προσφέρουμε με όλες τις δυνατότητες που διαθέτουμε εγώ και οι συνεργάτες μου, ώστε ο Δήμος Μεσσήνης να αποκτήσει νέες δυνατότητες και προοπτικές, να είστε βέβαιοι ότι θα πραγματώσουμε το όραμά μας.
Σας καλώ όλους, και ιδιαίτερα τις νέες και τους νέους μας, στους οποίους προσβλέπουμε πολλά για να μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, να συνταχθούν με τα οράματά μας. Γνωρίζουμε, ότι όλα αυτά δεν είναι εύκολα, ούτε θα μας τα χαρίσουν. Θα τα πετύχουμε με μεγάλη προσπάθεια και πολύ κόπο. Γι αυτό σας θέλουμε δίπλα μας, συμπαραστάτες μας, στον κοινό σκοπό. Να στηρίξετε τον ενωτικό και ανεξάρτητο συνδυασμό μας, για να δώσουμε αναπτυξιακή διάσταση στο Δήμο μας. Να κάνουμε τον τόπο που ζούμε ομορφότερο, τη ζωή μας πιο ανθρώπινη, την προοπτική των παιδιών μας καλύτερη.
Γεώργιος Τσώνης
Υποψήφιος Δήμαρχος Μεσσήνης

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.