
Το περίφημο καλάθι της νοικοκυράς δεν γεμίζει πλέον εύκολα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνον το 12% των καταναλωτών πληρώνουν ποσό μεγαλύτερο των 100 ευρώ σε μία επίσκεψη σε σουπερμάρκετ. Ακόμη και όσοι κάνουν συχνές εξορμήσεις αποφεύγουν τα γνωστά προϊόντα, επιλέγοντας κυρίως προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα μάλιστα μεπανελλαδική έρευνα της ΜRΒ (Τarget Group Ιndex- ΤGΙ), που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 11.000 ατόμων, το περιεχόμενο του καλαθιού άλλαξε το 2010 σε σχέση με το 2009. Οι καταναλωτές επιλέγουν περισσότερα ζυμαρικά, ρύζι και αλεύρι, ενώ ποσοστό 40% εξ αυτών προτιμούν καθαριστικά ιδιωτικής ετικέτας. Τα μόνα που- αν και δοκιμάζονται- φαίνεται να αντέχουν, είναι τα βιολογικά προϊόντα, και δη τα ελληνικά φρούτα και λαχανικά. Ο πρόεδρος του Δικτύου Βιολογικών Προϊόντων κ. Δ. Συμεωνίδης τονίζει ότι «έχουν αντεπεξέλθει στην κρίση πολύ καλύτερα από τα συμβατικά προϊόντα στους αντίστοιχους κλάδους», ενώ ο γενικός διευθυντής της ΔΗΩ (Οργανισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων) κ. Σ. Σγούρος υπολογίζει την πτώση κατά μέσο όρο στο 10%.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου