ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

οικονομία

ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ των 40,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

 

Το χρονολόγιο των αποφάσεων έχει ως εξής:

21/3/2020: Με την απόφαση 227 γίνεται η ανάθεση καμπάνιας ενημέρωσης για την Covid-19 με διάρκεια ως τις 31 Μαΐου 2020, με πρόβλεψη πως το 35% της δαπάνης των 11 εκατ. ευρώ καταβάλλεται απευθείας στα ΜΜΕ από το υπουργείο Οικονομικών.

23/3/2020: Δημοσιεύεται στη «Διαύγεια» η απόφαση για διάθεση ποσού 11 εκατ. ευρώ για την πληρωμή της διαφημιστικής καμπάνιας σε internet και ραδιόφωνο με την υπογραφή του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας ανατίθεται στην Initiative Media.

25/4/2020: Με την απόφαση 337 της κυβέρνησης το αρχικό ποσό των 11 εκατ. ευρώ διευρύνεται κατά 9 εκατ. ευρώ, φτάνοντας στα 20 εκατ. ευρώ.

27/10/2020: Με την κοινή απόφαση (840) των υφυπουργών Επικρατείας και Οικονομικών διατίθεται συνολικό ποσό 2 εκατ. ευρώ στους ενημερωτικούς σταθμούς της ΕΡΤ και τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου ενημερωτικού προγράμματος. Το ποσό προς τους σταθμούς ανέρχεται σε 1.851.200 ευρώ, το ΦΠΑ στα 358.296,78 ευρώ και η αμοιβή της εταιρείας στα 148.000 ευρώ.

24/12/2020: Νέα διαφημιστική καμπάνια για τα εμβόλια αντιμετώπισης της Covid-19, ύψους 18,5 εκατ. ευρώ. Η διάθεσή της δεν γίνεται με το ΠΔ 261/1997 («για τη διαφάνεια στη διαφημιστική προβολή του Δημοσίου»), αλλά με τη νομοθεσία που ακολούθησε («κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν τη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από τα ΜΜΕ»).

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.