ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

greece

ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ στοιχεία εξοπλισμού που θεωρούν απαραίτητα στο αυτοκίνητο τους

 


Τα σύγχρονα αυτοκίνητα προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο εξοπλιστικών στοιχείων ασφάλειας, άνεσης, ψυχαγωγίας αλλά και συνδεσιμότητας. Είναι όμως αυτό το «πακέτο» και το ιδανικό; Ή για να είμαστε ακριβείς, είναι τελικά αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές;

Στο ερώτημα αυτό έρχεται να απαντήσει η έρευνα της AutoPacific, η οποία μέσω της ετήσιας έκθεσης της «Future Attribute Demand Study», ρώτησε 90.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και περισσότερους από 50.000 υποψήφιους αγοραστές ποια στοιχεία εξοπλισμού θεωρούν απαραίτητα στο αυτοκίνητο τους. Η εταιρεία, προσέφερε μια λίστα με 100 διαφορετικές επιλογές εξοπλιστικών στοιχείων, με τις απαντήσεις των ερωτηθέτων οδηγών ή υποψήφιων αγοραστών να εμφανίζουν αν μη τι άλλο μεγάλο ενδιαφέρον.

Στην πρώτη θέση λοιπόν με ποσοστό 66%, οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν τα αυτοκίνητα τους να διαθέτουν θερμαινόμενα καθίσματα. Είναι ίσως λίγο έξω από τα νερά μας η απάντηση καθώς στη χώρα μας το κρύο δεν είναι τόσο έντονο όσο στη Βόρεια Αμερική ή στην κεντρική Ευρώπη για παράδειγμα, δεν παύει όμως να δίνει το στίγμα των αναγκών μιας μεγάλης μερίδας καταναλωτών.

blis

Στη δεύτερη θέση, το 60% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι θα ήθελε το αυτοκίνητο του να διαθέτει σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων. Το γνωστό Blind-spot monitoring, ενώ στην 3η θέση με ποσοστό 55% οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το 54% θα ήθελε επίσης το αυτοκίνητο του να είναι μόνιμα τετρακίνητο ή να διαθέτει επιλογή για τετρακίνηση, ενώ στα ίδια ποσοστά κινήθηκε και το σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας (Lane-departure warning).

awd

Apple CarPlay ή Android Auto θα ήθελε να έχει στο αυτοκίνητο του το 53% των ερωτηθέντων, ενώ το 52% αυτών θα επιθυμούσε να είναι στάνταρντ και οι αυτόματες ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού. Τέλος, ποσοστό υψηλότερο του 50% όσων συμμετείχαν στην έρευνα (52% για την ακρίβεια) σκοπεύει να αγοράσει αυτοκίνητο με LED φώτα από το βασικό εξοπλισμό.

Στον αντίποδα, η έρευνα απέδειξε ότι οι καταναλωτές ή έστω αυτοί που συμμετείχαν στην έρευνα, δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα εάν το αυτοκίνητο τους διαθέτει Head-Up Display (14%) ή συστήματα αυτόνομης οδήγησης (7%).
 

πηγη

About Freegr network

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.