ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

greece

Για ολους και για ολα απαντησε ο Δρακος


Αποκαλυπτική ήταν η συνέντευξη του προέδρου της ΕΝΑΕ και Νομάρχη Μεσσηνίας, Δημήτρη Δράκου, στην εκπομπή "ΔΙΑΛΟΓΟΙ" της τηλεόρασης BEST με τον Θέμη Κανελλόπουλο. Με την πρόθεσή του, να είναι προφανής για το επόμενό του βήμα στην… Περιφέρεια, χωρίς ωστόσο να έχει ξεκαθαριστεί, καθότι αυτή εξαρτάται και από το κόμμα, το τί τελικά πρόκειται να γίνει. Ο κ. Δράκος για τη χωροταξική κατανομή, σημειώνει πως βλέπει την Περιφέρεια Πελοποννήσου χωρισμένη στα δυο, ενώ μια λογική πρόταση για τους Δήμους της Μεσσηνίας, έχει να κάνει με περίπου 6 με 8 Δήμους. Παράλληλα, ο Δ. Δράκος με αναλυτικές αναφορές σε μελέτες και έργα μιλά για κολοσσιαίο έργο σε επίπεδο νομού, ενώ σημειώνει πως έγιναν αρκετά κυρίως σε επίπεδο διαμόρφωσης μιας λογικής συναίνεσης και διεκδίκησης στην ΕΝΑΕ. Ωστόσο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον, έχουν τα όσα υπογραμμίζει για τη σχέση του με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά, για τον οποίο σημειώνει, πως τον υποστήριξε με ξεκάθαρο τρόπο. Αναλυτικά οι τελευταίες αναφορές:- Δημ/φος: Πολλά ειπώθηκαν και γράφηκαν τελευταία μάλιστα για την σχέση σας με τον Πρόεδρο της Ν.Δ.

Το πιο χαρακτηριστικό ότι σας ζήτησε να υπογράψετε την υποψηφιότητά του στην αρχή, δεν έγινε κάτι τέτοιο… Δεν τον επισκεφθήκατε μετά την εκλογή του για να του ευχηθείτε, παρά περιμένατε τη θεσμική σας παρουσία μετά από αρκετό καιρό… Απουσιάζατε από την επίσκεψή του στην Πύλο κτ.λ. Εν κατακλείδι, πιστεύετε ότι η στάση σας απέναντι στον Αντώνη Σαμαρά ήταν σωστή ή κάνατε και κάποια λάθη; -

Δ. Δράκος: Έχω την αίσθηση ότι στην μακρά μου πολιτική πορεία προσπαθώ, να είμαι συνεπής προς όλες τις κατευθύνσεις και προσπάθησα να είμαι και δίκαιος και η όποια πολιτική παρουσία μου, χαρακτηρίστηκε από αξιοπρέπεια. Και πάνω απ’ όλα προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω μέσα από την συνεπή ιδεολογική μου γραμμή, τις αρχές τις ξεκάθαρες τις οποίες και ως άτομο έχω αλλά και γενικότερα η ευρύτερη παράταξη. Εγώ υποστήριξα τον Πρόεδρο της Ν.Δ. με ξεκάθαρο τρόπο, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Τον σέβομαι απολύτως και, πιστεύω ακράδαντα ότι μπορεί πραγματικά σε αυτήν την κομβική στιγμή και για την παράταξη, αλλά και για την Ελλάδα, να προσφέρει πολλά. Γιατί, όπως ξέρετε, οι πολιτικοί οργανισμοί δεν είναι εσωστρεφείς, χτίζονται, δομούνται και υπάρχουν για τον τόπο και για τον λαό. Με αυτήν την λογική κινήθηκα πάντα, με αυτήν την λογική κινούμαι και θα κινηθώ, ήμουν πάντα κοντά στην παράταξή μου, στους προέδρους και στα όργανά του, έτσι πορεύτηκα και έτσι θα πορευτώ στην επόμενη περίοδο. Σε λεπτομέρειες, ψηλαφίσεις και –εάν θέλετε – ιχνηλασίες, αυτής της μορφής οι οποίες κατά την άποψή μου οι οποίες και έτσι δεν είναι αλλά είναι και δεύτερης σημασίας δεν θα μπω…

- Δημ/φος: Ο Πρόεδρος της Ν.Δ. μόλις ανέλαβε τα ηνία είπε «…σφουγγάρι». Η θέση η δική σας, η στάση η δική σας είναι ταυτισμένη, πλέον, με το κόμμα; Γιατί μου είπατε… - Δ. Δράκος: Γιατί υπήρξε ποτέ η θέση η δική μου που να μην είναι ταυτισμένη με την παράταξη στην οποία ανήκω; Αν μου πει μια στιγμή κάποιος… - Δημ/φος: Θα σας πω μια… - Δ. Δράκος: Ούτε μία στιγμή η θέση η δική μου, δεν είναι θέση η οποία δημιουργεί προβλήματα γενικότερα, σε καμία απολύτως περίπτωση… (σε άλλο σημείο της συνέντευξης) - Δημ/φος: Τι θα κάνετε στο επόμενο σας βήμα… Δεν έχετε απαντήσει, έχετε πει για ενδιαφέρον, αλλά δεν ξέρω εάν μέσα σας έχετε κατασταλάξει…
- Δ. Δράκος: Αυτό θα το απαντήσω όταν έρθει η ώρα. κε Κανελλόπουλε, και η ώρα δεν έφθασε ακόμα, ένα να ξέρετε πάντα ότι ήμουν πάντα παρών σε όλους τους αγώνες. Αγωνίζομαι για τον τόπο μου, είναι βιωματική αυτή η παρουσία και θα πάρετε αυτήν την απάντηση και εσείς και οι συνάδελφοί σας και φυσικά και ο λαός, σε κατάλληλη στιγμή αφού υπάρξουν και οι προϋποθέσεις αλλά και οι διαδικασίες ολοκληρωθούν, για να μπορέσει κανένας να κρίνει και να δει και να συνεννοηθεί, με πολλά πράγματα και με πολλούς ανθρώπους, συμπολίτες μας, γενικότερα, νομίζω ότι αυτές οι επιλογές είναι επιλογές οι οποίες γίνονται την κατάλληλη ώρα και την κατάλληλη στιγμή. - Δημ/φος: Είναι προσωπική επιλογή ή θα αναζητήσετε και την στήριξη του κόμματος; - Δ. Δράκος: Θα κάνω αυτό που έχω κάνει σε όλη μου τη ζωή.. - Δημ/φος: Δηλαδή... - Δ. Δράκος: Είναι γνωστό, εάν το αναλύσετε θα το βρείτε… - Δημ/φος: Εάν σας πουν όμως να συμμετάσχετε στο ψηφοδέλτιο με κάποιον άλλον επικεφαλής; - Δ. Δράκος: Θα σας απαντήσω όταν είναι η ώρα…

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.