Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρζη, το πρώτο έργο για τον οδικό άξονα Πάτρας – Πύργου αφορά την κατασκευή του τμήματος Δουναίικα – Πύργος και θα έχει προϋπολογισμό 67,2 εκατ. ευρώ. «Ανοίγει» και για χαμηλότερες τάξεις η εργολαβία.
Η κατασκευή του τμήματος Δουναιίκα – Πύργος, μήκους 8,14 χιλιομέτρων που θα γίνει σε νέα χάραξη και περιλαμβάνει τον κόμβο Πύργου, θα είναι η πρώτη από τις τουλάχιστον οκτώ εργολαβίες στις οποίες σπάει ο οδικός άξονας Πάτρας – Πύργου.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρζη, το πρώτο έργο θα έχειπροϋπολογισμό 67,2 εκατ. ευρώ, αλλά στα τεύχη δημοπράτησης πρόκειται να συμπεριληφθεί και δικαίωμα αύξησης του προϋπολογισμού κατά 3,4 εκατ. ευρώ που θα αφορά “την εκτέλεση εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώμματος της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού Πάτρας – Πύργου, μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Πύργου μέχρι τον κόμβο προς Αρχαία Ολυμπία”.
Στην απόφαση Σπίρτζη αναφέρεται πως “είναι απολύτως αναγκαία η δημοπράτηση της εργολαβίας” αλλά ταυτόχρονα επισημαίνεται πως για να προχωρήσει η ανάθεση πρέπει να έχει εκδοθεί η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με την οποία το τμήμα Πάτρα – Πύργος εγκρίνεται ο σχετικός “φάκελος μεγάλου έργου” στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.
Το τμήμα Πάτρα – Πύργος, που είχε εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, επρόκειτο να δημοπρατηθεί ως ενιαίο έργο με προϋπολογισμό περί τα 475 εκατ. ευρώ. Είχε, μάλιστα, προσδιοριστεί και ημερομηνία δημοπράτησης (η 20ή Ιανουαρίου 2015), χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και να έχουν βρεθεί τα σχετικά κονδύλια.
Η πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ είχε ανακοινώσει πως το έργο θατεμαχιστεί σε μικρότερα κομμάτια, ώστε να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής και μικρότερες εργοληπτικές επιχειρήσεις. Τελικά, με τη λύση που περιγράφει η απόφαση Χρ. Σπίρτζη, δεν θα συμμετάσχουν μόνο οι εργολάβοι της ανώτατης τάξης αλλά και της ακριβώς μικρότερης, δηλαδή της 6ης τάξης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου