1. Εισαγωγή
Η εφαρμογή Υποβολής/Διαχείρισης Αιτήσεων Έγκρισης απευθύνεται στα φυσικά πρόσωπα που καταναλώνουν πετρέλαιο θέρμανσης για τη θέρμανση της κύριας κατοικίας τους. Μέσω της εφαρμογής αυτής, κάθε φυσικό πρόσωπο που είναι υποψήφιο για να εγγραφεί στο μητρώο δικαιούχων του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, για την τρέχουσα περίοδο κατανάλωσης, συμπληρώνει τα αιτούμενα στοιχεία και λαμβάνει άμεση απάντηση για το αποτέλεσμα της αίτησης.
2. Χρήση Εφαρμογής
Με την επιλογή της Υπηρεσίας Χορήγησης Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης εμφανίζεται η οθόνη εισαγωγής:
Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε τον Α.Φ.Μ. σας και τον Αριθμό Ειδοποίησης ενός από τα 5 τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα ή πράξεων προσδιορισμού φόρου Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων.
Εμφανίζεται η οθόνη που ακολουθεί με τις αιτήσεις που έχετε ήδη υποβάλει. Στην πρώτη σύνδεση, αυτή η οθόνη είναι κενή ως προς τις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις.
Εμφανίζεται η αρχική οθόνη της αίτησης, την οποία ο χρήστης πρέπει να μελετήσει και να αποδεχτεί την υπεύθυνη δήλωση ότι όλα τα στοιχεία που θα συμπληρωθούν στην αίτηση είναι αληθή.Εάν δεν ενεργοποιηθεί η σχετική επιλογή, δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία υποβολής της αίτησης.
Μετά την αποδοχή της υπεύθυνης δήλωσης ανοίγει η φόρμα για συμπλήρωση όλων των προς συμπλήρωση πεδίων.
Το πρώτο ερώτημα αφορά στην κατοικία:
Το πρώτο ερώτημα αφορά στην κατοικία:
Στη συνέχεια ο αιτών καλείται να «τσεκάρει» για την περίπτωση που η κατοικία ανήκει σε κτίσμα πολλαπλών κατοικιών ή σε πολυκατοικία όπου μοιράζεται η κατανάλωση του πετρελαίου. Σε θετική απάντηση πρέπει απαραίτητα να συμπληρώσει τα παρακάτω εμφανιζόμενα στοιχεία.
Αρχικά ζητείται ο Αριθμός της Κοινόχρηστης Παροχής ρεύματος ή αριθμός της Παροχής που εκπροσωπεί το κτίσμα για τις ανάγκες της χορήγησης του επιδόματος κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης. Με τη συμπλήρωση ενός έγκυρου αριθμού παροχής, εμφανίζεται από κάτω η διεύθυνση στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη παροχή, αλλιώς εμφανίζεται κατάλληλο μήνυμα λάθους.
Στη συνέχεια πρέπει να εισαχθεί ο Α.Φ.Μ. του διαχειριστή ή του φυσικού προσώπου που εκπροσωπεί το κτίσμα όσον αφορά στην παραλαβή του πετρελαίου θέρμανσης. Ο Α.Φ.Μ. αυτός πρέπει να αντιστοιχεί στο φυσικό πρόσωπο που έχει χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων Πολυκατοικίας για να εισάγει τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας/ ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά.
Εάν δεν έχει οριστεί η πολυκατοικία από τον διαχειριστή εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα, το οποίο σημαίνει ότι ο χρήστης θα πρέπει να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του διαμερίσματός του.
Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το διαμέρισμά του και αυτό θα μεταφερθεί στην αίτησή του γεμίζοντας τις πληροφορίες των χιλιοστών θέρμανσης και του ορόφου, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας τους:
Ακολουθούν άλλες 3 επιμέρους ενότητες.
Ακολουθούν άλλες 3 επιμέρους ενότητες.
Στην πρώτη ενότητα της φόρμας ζητείται ο αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της κύριας κατοικίας του χρήστη. Με τη συμπλήρωση ενός έγκυρου αριθμού παροχής, εμφανίζεται από κάτω η διεύθυνση στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη παροχή.
Μετά συμπληρώνετε τα τετραγωνικά μέτρα των κυρίων χώρων της κύριας κατοικίας σας.
Σε περίπτωση που δοθεί λάθος αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, εμφανίζεται το ακόλουθο παράθυρο:
Στην επόμενη ενότητα ζητούνται στοιχεία που αφορούν την κύρια κατοικία και συγκεκριμένα αν η κατοικία είναι ενοικιαζόμενη ή έχει παραχωρηθεί δωρεάν. Σε όποια περίπτωση ισχύει αυτό, ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει και τον Α.Φ.Μ. ενός εκ των εκμισθωτών ή των δωρεάν παραχωρούντων. Εάν η κατοικία είναι ιδιόκτητη, τότε ο χρήστης δε συμπληρώνει τίποτα από αυτά.
Τέλος, η τελευταία ενότητα της αίτησης περιλαμβάνει τα στοιχεία του λογαριασμού πίστωσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Να σημειωθεί ότι γίνονται δεκτοί μόνο λογαριασμοί ελληνικών τραπεζών (ο IBAN ξεκινάει με GR) και ότι ένας λογαριασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από έναν δικαιούχο.
Μετά τη συμπλήρωση όλων των πεδίων υποβάλλεται η αίτηση επιλέγοντας το πλήκτρο υποβολής: Μετά την υποβολή γίνονται έλεγχοι ορθής συμπλήρωσης της φόρμας και στη συνέχεια ο έλεγχος του δικαιώματος λήψης του επιδόματος.
Όταν υπάρχουν λάθη συμπλήρωσης της φόρμας, εμφανίζονται σχετικά μηνύματα και κοκκινίζουν τα πεδία που απαιτούν διόρθωση ή συμπλήρωση.
Στη συνέχεια εμφανίζεται το αποτέλεσμα της αίτησης.
Από το συγκεκριμένο περιβάλλον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εξέλιξη των πληρωμών που τον αφορούν.
Επιπλέον, δημιουργείται μια εκτυπώσιμη αναφορά, στην οποία αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης και το αποτέλεσμα. Όταν το αποτέλεσμα είναι θετικό εμφανίζεται μια αναφορά της ακόλουθης μορφής:
Σε αντίθετη περίπτωση, πλην των σταθερών στοιχείων, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης.
Από το συγκεκριμένο περιβάλλον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εξέλιξη των πληρωμών που τον αφορούν.
Επιπλέον, δημιουργείται μια εκτυπώσιμη αναφορά, στην οποία αναφέρονται τα στοιχεία της αίτησης και το αποτέλεσμα. Όταν το αποτέλεσμα είναι θετικό εμφανίζεται μια αναφορά της ακόλουθης μορφής:
Σε αντίθετη περίπτωση, πλην των σταθερών στοιχείων, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης.
3. Διαχείριση ΑίτησηςΟ χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να δει τις αιτήσεις που έχει κάνει και το αποτέλεσμά τους. Επειδή δεν είναι εφικτή η διόρθωση μιας αίτησης, αν υπάρχει σχετική ανάγκη θα πρέπει να υποβληθεί νέα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου