Προς ιδιωτικοποίηση είναι το λιμάνι της Καλαμάτας, όπως και το αεροδρόμιο. Τις σχετικές ανακοινώσεις έκανε το μεσημέρι ο δήμαρχος, Παναγιώτης Νίκας, αποδεχόμενος τη συγκεκριμένη «αναπτυξιακή λογική», αλλά ζητώντας ένα κομματάκι της πίτας για το Δήμο.
Από το λιμάνι ζητάει τη διαχείριση της χερσαίας ζώνης στο τμήμα από τα κάγκελα (Φαρών) μέχρι το «Βυθό», το κομμάτι δηλαδή που βγάζει λεφτά από τα τραπεζοκαθίσματα των καταστημάτων.
Για το αεροδρόμιο ζητάει συμμετοχή του Δήμου στη διοίκησή του, τονίζοντας μάλιστα ότι η αυτοδιοίκηση μπορεί να βοηθήσει τον ιδιώτη για την καλύτερη λειτουργία του.
Ο δήμαρχος χθες συμμετείχε σε σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτιλίας, με τον υπουργό Κωστή Μουσουρούλη και τον γενικό γραμματέα Κωνσταντίνο Μουτζούρη, όπου ενημερώθηκε ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει να αναθέσει σε ιδιώτες, με τη διαδικασία της σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, την εκμετάλλευση των λιμανιών, ανά ομάδες, ανάμεσά τους και το λιμάνι της Καλαμάτας.
Σε αυτή την κυβερνητική στρατηγική ο δήμαρχος ανέφερε ότι ο Δήμος βάζει δύο κόκκινες γραμμές, την παραχώρηση στο Δήμο της εκμετάλλευσης της χερσαίας ζώνης από τα κάγκελα μέχρι το «Βυθό», κάτι για το οποίο σημείωσε ότι «δεν φαίνεται να υπάρχει αντίρρηση, ισχυρή αντίρρηση». Η δεύτερη κόκκινη γραμμή του δημάρχου είναι η ανεμπόδιστη είσοδος κρουαζιερόπλοιων. Το υπουργείο φαίνεται να σχεδιάζει τη δημιουργία νέας μαρίνας στα ανατολικά του λιμανιού, κάτι που θεωρείται ότι θα δημιουργήσει πρόβλημα στον κατάπλου των μεγάλων τουλάχιστον κρουαζιερόπλοιων.
Όσον αφορά την αντικατάσταση του Λιμενικού Ταμείου από δημοτικό νομικό πρόσωπο, ο δήμαρχος ανέφερε ότι η διαδικασία προχωράει κανονικά.
Για το αεροδρόμιο ο κ. Νίκας είπε πως είναι αδιανόητο ο Δήμος να μη συμμετέχει στη διοίκησή του.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου