"Κόκκινη γραμμή η επιβολή νέων διοδίων στην Πελοπόννησο", σύμφωνα με δηλώσεις -μεταξύ άλλων- της Θεματικής Περιφερειάρχου και Αναπληρωτή Περιφερειάρχου Ντίνα Νικολάκου για το έργο "Καλαμάτα - Ριζόμυλος":
---------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Θεματική Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνα Νικολάκου: «Κόκκινη γραμμή η επιβολή νέων διοδίων στην Πελοπόννησο»
Την ανάγκη να επικρατήσει υπευθυνότητα και σοβαρότητα στο θέμα του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, πρόταξε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης κα Κωνσταντίνα Νικολάκου, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, τονίζοντας ότι «σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει οι Πελοποννήσιοι και Μεσσήνιοι πολίτες να μπουν σε ατέρμονες παροχολογίες χωρίς πραγματικό αντίκρισμα».
Κόκκινη γραμμή για την Περιφερειακή αρχή παραμένει η υλοποίηση του έργου χωρίς την επιβολή νέων διοδίων, συνέχισε η κα Νικολάκου και πρόσθεσε ότι, με δεδομένο το υψηλό κόστος κατασκευής και απαλλοτριώσεων για το συγκεκριμένο οδικό άξονα, που πιθανόν να ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια ευρώ, η ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος απαιτεί λιγότερα λόγια και προσεκτική διαχείριση για εξεύρεση λύσης.
Η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης υπενθύμισε ακόμη ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ανταποκρίθηκε άμεσα στο πρόβλημα χρηματοδότησης της γέφυρας Παραδείσια – Τσακώνα, εντάσσοντάς τη στο πρόγραμμά της, «με 67 εκατομμύρια ευρώ, διαφορετικά δεν θα μπορούσε ποτέ να υλοποιηθεί το έργο αυτό» και τόνισε ότι η Περιφέρεια θεωρεί ότι ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος θα πρέπει να ενταχθεί από την Κυβέρνηση στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου, υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα πραγματοποίησης του έργου.
Η κα Νικολάκου επεσήμανε τέλος την πάγια άποψη του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη, ότι «σύμφωνα με την ευθύνη του στρατηγικού σχεδιασμού που ανήκει στην Περιφέρεια, τίποτα δεν μπορεί να γίνει στην Πελοπόννησο χωρίς τη συμμετοχή και τη σύμφωνη γνώμη της», επισημαίνοντας ότι θα πρέπει επιτέλους να πάψουν οι πολλαπλές «υποσχεσιολογίες παραγόντων που επαναφέρουν το θέμα στην επικαιρότητα χωρίς ποτέ να καταθέτουν ρεαλιστική πρόταση υλοποίησής του».
- Κόκκινη γραμμή για την Περιφερειακή αρχή παραμένει η υλοποίηση του έργου "Καλαμάτα - Ριζόμυλος" χωρίς την επιβολή νέων διοδίων
- Ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος θα πρέπει να ενταχθεί από την Κυβέρνηση στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου
- Σύμφωνα με την ευθύνη του στρατηγικού σχεδιασμού που ανήκει στην Περιφέρεια, τίποτα δεν μπορεί να γίνει στην Πελοπόννησο χωρίς τη συμμετοχή και τη σύμφωνη γνώμη της
- Να πάψουν οι πολλαπλές «υποσχεσιολογίες παραγόντων που επαναφέρουν το θέμα (Καλαμάτα - Ριζόμυλος) στην επικαιρότητα χωρίς ποτέ να καταθέτουν ρεαλιστική πρόταση υλοποίησής του»
---------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Θεματική Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνα Νικολάκου: «Κόκκινη γραμμή η επιβολή νέων διοδίων στην Πελοπόννησο»
Την ανάγκη να επικρατήσει υπευθυνότητα και σοβαρότητα στο θέμα του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, πρόταξε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης κα Κωνσταντίνα Νικολάκου, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, τονίζοντας ότι «σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει οι Πελοποννήσιοι και Μεσσήνιοι πολίτες να μπουν σε ατέρμονες παροχολογίες χωρίς πραγματικό αντίκρισμα».
Κόκκινη γραμμή για την Περιφερειακή αρχή παραμένει η υλοποίηση του έργου χωρίς την επιβολή νέων διοδίων, συνέχισε η κα Νικολάκου και πρόσθεσε ότι, με δεδομένο το υψηλό κόστος κατασκευής και απαλλοτριώσεων για το συγκεκριμένο οδικό άξονα, που πιθανόν να ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια ευρώ, η ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος απαιτεί λιγότερα λόγια και προσεκτική διαχείριση για εξεύρεση λύσης.
Η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης υπενθύμισε ακόμη ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ανταποκρίθηκε άμεσα στο πρόβλημα χρηματοδότησης της γέφυρας Παραδείσια – Τσακώνα, εντάσσοντάς τη στο πρόγραμμά της, «με 67 εκατομμύρια ευρώ, διαφορετικά δεν θα μπορούσε ποτέ να υλοποιηθεί το έργο αυτό» και τόνισε ότι η Περιφέρεια θεωρεί ότι ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος θα πρέπει να ενταχθεί από την Κυβέρνηση στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου, υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα πραγματοποίησης του έργου.
Η κα Νικολάκου επεσήμανε τέλος την πάγια άποψη του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη, ότι «σύμφωνα με την ευθύνη του στρατηγικού σχεδιασμού που ανήκει στην Περιφέρεια, τίποτα δεν μπορεί να γίνει στην Πελοπόννησο χωρίς τη συμμετοχή και τη σύμφωνη γνώμη της», επισημαίνοντας ότι θα πρέπει επιτέλους να πάψουν οι πολλαπλές «υποσχεσιολογίες παραγόντων που επαναφέρουν το θέμα στην επικαιρότητα χωρίς ποτέ να καταθέτουν ρεαλιστική πρόταση υλοποίησής του».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου