ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μεσσηνία

Άφαντα τα τιμολόγια για το πακέτο των 2.000.000 ευρώ στο δρόμο Τζάνε-Καλαμάκι

 



Δεν υπάρχουν στη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου ούτε τα τιμολόγια ούτε τα φορτωτικά έγγραφα που να δικαιολογούν την επιπλέον πληρωμή 2.000.000 ευρώ στον ανάδοχο του έργου οδικού έργου Τζάνε-Καλαμάκι, για τη μεταφορά αδρανών υλικών από τη Μεγαλόπολη, τόνισε σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε στα γραφεία του ΚΚΕ στην Καλαμάτα, ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Πελοποννήσου, Νίκος Γόντικας.
“Έρχεται υποτίθεται η νέα περιφερειακή αρχή Νίκα να κλείσει το έργο προς όφελος των Μεσσηνίων και δίνει 2.000.000 ευρώ στον εργολάβο για πρόσθετο μεταφορικο έργο, για αδρανή που ήρθαν από νταμάρι στη Μεγαλόπολη. Το αμφισβητούμε γιατί όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι αδρανή πάρθηκαν από το βουνό στο Πεταλίδι που κατέβηκε το μισό και από χώρο για τον οποίον έφαγε πρόστιμο από την υπηρεσία”, είπε ο Νίκος Γόντικας, ο οποίος στράφηκε και κατά της προηγούμενης περιφερειακής αρχής Τατούλη. Είπε συγκεκριμένα ότι η περιφερειακή αρχή Τατούλη εγκρίνει και η περιφερειακή αρχή Νίκα πληρώνει “χωρίς κανένα ουσιαστικό και σε βάθος έλεγχο”.
Τα στοιχεία που επικαλέστηκε ο Νίκος Γόντικας για το κόστος του έργου Τζάνε-Καλαμάκι προκαλούν σοκ για το ιλιγγιώδες ύψος του. Είπε συγκεκριμένα ότι πρόκειται για δρόμο μήκους 7 χιλιομέτρων, με μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς μπάρα μεταξύ των δύο κατευθύνσεων, που φτιάχτηκε “στο κάμπο, σε ίσωμα και όχι σε όρη και βουνά” και από το οποίο δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη το τμήμα στην περιοχή με τα αρχαία. Αυτό το έργο, τόνισε ο κ. Γόντικας, έπρεπε να έχει τελειώσει εδώ και 7-8 χρόνια, η αρχική τους σύμβαση ήταν 12.000.000 ευρώ, μέχρι τώρα έχουν πληρωθεί 23.000.000 ευρώ, θα χρειαστούν ακόμη 18.500.000 ευρώ για την περιοχή με τα αρχαία, έχουν πληρωθεί για σταλίες 300.000 ευρώ, πρόκειται να πληρωθούν τα άνω των 2.000.000 ευρώ για το πρόσθετο μεταφορικό έργο, εκκρεμούν διεκδικήσεις περιοπορίες 400.000 ευρώ, “σταλίες” από την περίοδο της περιφερειακής αρχής Τατούλη, όπως είπε ο κ. Γόντικας, ύψους 5.000.000 ευρώ και με συμβιβασμό 1.200.000 ευρώ. Από όλα αυτά προκύπτει, τόνισε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Πελοποννήσου, ότι το συνολικό ύψους του δρόμου θα ανέλθει περίπου στα 50.000 ευρώ ή σε 7.000.000 ευρώ ανά χιλιόμετρο, κόστος που δεν το έχει πιάσει ούτε ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα ή της Ολυμπίας Οδού.
Ο Νίκος Γόντικας σημείωσε ότι μετά από απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για τον έλεγχο των τιμολογίων και των φορτωτικών εγγράφων πήγαν τη Δευτέρα οι επικεφαλής των παρατάξεων του Σώματος, πλην των παρατάξεων της περιφερειακής αρχής, του Πέτρου Τατούλη και της Χρυσής Αυγής, στη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων προκειμένου να γίνει ο έλεγχος των στοιχείων αυτών. Όμως, πρόσθεσε, οι διευθυντής της Υπηρεσίας δήλωσαν στους επικεφαλής πως δεν υπάρχουν στην Υπηρεσία τιμολόγια ούτε έχει γίνει έλεγχος.
Αυτή η υπόθεση, συνέχισε ο κ. Γόντικας, δείχνει ότι κουμάντο δεν κάνουν οι τοπικές και περιφερειακέ αρχές αλλά τα συμφέροντα και υπογράμμισε: “Να πως προκύπτει η ανωτερότητα της δικής μας θέσης ότι τέτοια μεγάλα έργα, τέτοια έργα υποδομών, τέτοια έργα σαν και τα αντιπλημμυρικά της Καλαμάτας που έχει σηκωθεί ντόρος, πρέπει να γίνονται από ενιαίο δημόσιο κρατικό φορέα, που θα κατέχει τα αδρανή υλικά, που θα κατανέμει σχεδιασμένα το πλούσιο επιστημονικό και εργατοτεχνικό προσωπικό που διαθέτει η χώρα σε όλες τις φάσεις του έργου, τη μελέτη, την κατασκευή, τη συντήρηση, τη λειτουργία. Μόνο τότε θα γίνονται φθηνά ποιοτικά έργα που θα σέβονται τη τσέπη των φορολογουμένων, του λαού, το περιβάλλον και βεβαίως θα λειτουργούν προς όφελος του λαού και όχι για την κερδοφορία κάποιων καπιταλιστικών ομίλων”.   Στ.Μ.

About Freegr network

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.