Μάλιστα η Ελλάδα με τρεις περιφέρειές της φιγουράρει στις κατώτερες θέσεις όσον αφορά στα ποσοστά κατοχής αυτοκινήτων ανά 1.οοο κατοίκους, και πιο συγκεκριμένα την Πελοπόννησο, τη Στερεά Ελλάδα και το Βόρειο Αιγαίο. Συνολικά η χώρα μας μετράει λιγότερους από 450 επιβατικά αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους.
Μεγάλες διαφορές ανά περιφερειακή ενότητα
Σε περιφερειακό επίπεδο, υπήρχαν σημαντικές διαφορές όσον αφορά στην κατοχή αυτοκινήτων εντός της ΕΕ, όπου ο υψηλότερος περιφερειακός συντελεστής στην ιταλική επαρχία του Trento ήταν σχεδόν επτά φορές ο χαμηλότερος, που εντοπίστηκε στην Πελοπόννησο.
Όσον αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους, τα ανατολικά κράτη μέλη κατέγραψαν τους χαμηλότερους αριθμούς, ενώ τα δυτικά κράτη μέλη κατέγραψαν υψηλότερα ποσοστά αλλά με ορισμένες έντονες περιφερειακές ανισότητες.
Το 2020, τρία από τα πέντε υψηλότερα ποσοστά μηχανοκίνησης (αριθμός επιβατικών αυτοκινήτων ανά 1.000 κατοίκους) καταγράφηκαν στην Ιταλία: Valle d’Aosta (1.787), η αυτόνομη επαρχία του Trento (1.285) και η αυτόνομη επαρχία του Bolzano ( 871). Τα άλλα δύο καταγράφηκαν στο Flevoland (857) της Ολλανδίας και στη φινλανδική περιοχή των νησιών Åland (840).
Αυτοί τα ποσοστά κατοχής αυτοκινήτων συνδέονται συχνά με την οικονομική κατάσταση, αλλά μπορούν επίσης να επηρεαστούν από συγκεκριμένες περιστάσεις: ο υψηλός συντελεστής στη Valle d’Aosta επηρεάζεται από τους φορολογικούς κανόνες και ο υψηλός συντελεστής στο Flevoland συνδέεται με την τοποθεσία του κοντά σε μια μεγαλύτερη πόλη.
Από την άλλη πλευρά, τα χαμηλότερα ποσοστά αναφέρθηκαν σε δύο γαλλικές (υπερπόντια διαμερίσματα) και τρεις ελληνικές περιφέρειες: Μαγιότ (72), Πελοπόννησος (186), Γαλλική Γουιάνα (209), Στερεά Ελλάδα (238) και Βόρειο Αιγαίο (261).
πηγη ot.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου