Το «θρίλερ» που παίζεται πάντως και σε αυτόν τον οδικό άξονα δείχνει πόσο έχει επηρεάσει η πτώση της ημερήσιας κίνησης στους αυτοκινητόδρομους, μια και από τη μία η πανάκριβη βενζίνη, οι πολλοί και ακριβοί σταθμοί διοδίων αλλά και η οικονομική κρίση έφεραν τα πάνω κάτω στους υπολογισμούς που είχαν γίνει προ δεκαετίας για τις καθημερινές διελεύσεις στους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Ο Μορέας ξεκίνησε να κατασκευάζεται πρώτος από όλους τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους στα τέλη του 2007. Αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης ήταν η κατασκευή σε αυτοκινητόδρομο του τμήματος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, του κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη και του Περιμετρικού Καλαμάτας. Το πρώτο σκέλος έχει ολοκληρωθεί τμηματικά από το 2010 μέχρι το 2012, ενώ σε κατασκευή παραμένουν τα τμήματα Λεύκτρο-Σπάρτη και ο Περιμετρικός Καλαμάτας.
Αναφορικά με το Λεύκτρο-Σπάρτη έχει κολλήσει και στις αρχαιολογικές ανασκαφές αλλά και στη μειωμένη χρηματοδότηση. Πάντως, όπως όλα δείχνουν τα προβλήματα θα ξεπεραστούν και το αργότερο μέχρι το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν και τα τελευταία υπό κατασκευή τμήματα. Οι πιο αισιόδοξοι μιλούν για ολοκλήρωση στο τέλος του καλοκαιριού. Ωστόσο με τη νέα σύμβαση να εκκρεμεί η αγωνία όλων των εμπλεκόμενων (εταιρεία παραχώρησης, Υπουργείο Υποδομών, Περιφέρεια, τοπικοί Δήμοι) είναι στο ζενίθ,
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου