ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

greece

ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΑΠΟ ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΥΧΕΛΑΙΟ..

sampaziotis10«Είμαι επί τριάντα επτά έτη μέλος και αγωνιστής της Νέας Δημοκρατίας, από τα φοιτητικά μου χρόνια μέχρι και σήμερα, και υπήρξα πάντοτε παραταξιακός χωρίς να έχω ποτέ δημιουργήσει πρόβλημα στην παράταξη μου.» Αυτό τονίζει σε απάντηση του στην εφημερίδα «Θάρρος» ο υποψήφιος βουλευτής Δημήτρης Σαμπαζιώτης σχετικά με δημοσίευμα που αφορούσε στις δηλώσεις του τέως δημάρχου Μεσσήνης Στάθη Αναστασόπουλου.
Η απάντηση του κ. Σαμπαζιώτη έχει ως εξής:
«Mε αφορμή το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας σας, που αναφέρεται στις δηλώσεις του τέως Δημάρχου Μεσσήνης κ. Αναστασόπουλου, θα ήθελα ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα να απαντήσω τα εξής:
Είμαι επί τριάντα επτά έτη μέλος και αγωνιστής της Νέας Δημοκρατίας, από τα φοιτητικά μου χρόνια μέχρι και σήμερα, και υπήρξα πάντοτε παραταξιακός χωρίς να έχω ποτέ δημιουργήσει πρόβλημα στην παράταξη μου.
Ήμουν ο μόνος από τους Βουλευτές Μεσσηνίας που στήριξε τον πρόεδρό μας, τον Αντώνη Σαμαρά, όταν διεκδίκησε την αρχηγία του κόμματος, την στιγμή που άλλοι στήριζαν ανοιχτά την αντίπαλη υποψηφιότητα. Είμαι ο μόνος που δεν θα ερχόμουν ποτέ σε αντίθεση με την επιθυμία του ανθρώπου που στήριξα με τόσο πάθος.
Όταν απεφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για τον Δήμο Μεσσήνης ενώ ήμουν εν ενεργεία Βουλευτής προφανώς δεν έδρασα αυθαίρετα. Συναντήθηκα με τον Πρωθυπουργό του εξέφρασα την επιθυμία μου και  η απάντηση του στο αίτημα μου ήταν, πως μπορώ να υποβάλλω υποψηφιότητα για τον Δήμο Μεσσήνης, χωρίς ο ίδιος και η παράταξη να έχει κανένα πρόβλημα.
Το γεγονός πως ο κ. Αναστασόπουλος, έχασε τις εκλογές την δεύτερη Κυριακή προφανώς και δεν οφείλεται στην δική μου παρουσία αφού ο συνδυασμός του έλαβε λιγότερους ψήφους την δεύτερη Κυριακή από ότι την πρώτη, παρόλο που έκανα δήλωση υπέρ της Νέας Δημοκρατίας και του συνδυασμού του. Εδώ θα ήθελα να θυμίσω πως το Σάββατο πριν τις εκλογές παραβρέθηκα στην πλατεία της Μεσσήνης όταν ο πρόεδρος επισκέφτηκε την πόλη στηρίζοντας με την παρουσία μου την υποψηφιότητα Αναστασόπουλου.
Καλό θα ήταν να δικαιολογήσει ο κ. Αναστασόπουλος πως ο συνδυασμός του  στην Μεσσήνη στην Ανδρούσα στην Αγριλιά στη Βαλύρα και στα χωριά της Μεσσήνης υπέστη τέτοια καθίζηση όταν ο δικός μου συνδυασμός σε αυτά τα χωριά δεν είχε λάβει ψήφους.
Πως δικαιολογεί ο κ. Αναστασόπουλος το γεγονός ότι  οι δημοτικοί του σύμβουλοι την δεύτερη Κυριακή δεν κινητοποιήθηκαν με αποτέλεσμα να μην προσέρχονται να ψηφίσουν ούτε καν τα αδέρφια τους και οι κοντινοί τους συγγενείς;
Υπήρξα πάντα αγωνιστής της παράταξης και για αυτό και μετά το τέλος των εκλογών δεν έκανα καμία δήλωση με στόχο να μην βλάψω την παράταξή μου. Ο τελευταίος που δικαιούται να με κατηγορεί για διχαστικές ενέργειες είναι ο κ. Αναστασόπουλος όταν σε όλη μου την ζωή έβαλα το συμφέρον της παράταξης πάνω από το προσωπικό μου συμφέρον.
Ο λαός της Μεσσηνίας  με έχει τιμήσει κατ’ επανάληψη με την ψήφο του, και γνωρίζει καλά το ποιόν μου και την προσφορά μου στην παράταξη και στον νομό. Σε αυτή την δύσκολη ώρα που κάποιοι σκόπιμα επιχειρούν να με σπιλώσουν, η δικαίωση μου εναπόκειται σε όλους τους φίλους, και συναγωνιστές της παράταξης, οι οποίοι ελπίζω πως θα σταθούν δίπλα μου, δίνοντας ξεκάθαρη απάντηση σε όλους αυτούς, που με την συμπεριφορά τους βγάζουν προς τα έξω την εικόνα, πως ο Κρόνος συνεχίζει να τρώει τα παιδιά του.»

About greekmme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.