Σε συνέχεια όμως τη συμφωνίας στη Σύνοδο Κορυφής της 12ης Ιουλίου η ροή των κρατήσεων παρουσιάζει σημάδια ενίσχυσης στα συστήματα των ξενοδοχείων, με τα αντανακλαστικά των χωρών - πηγών προέλευσης τουρισμού να είναι θετικά. Για να τονώσει το κλίμα αυτό, η καμπάνια απευθύνεται στο ευρωπαϊκό κοινό κατά κύριο λόγο, μέσω διαδικτύου και social media, ενώ θα παρουσιαστεί με ειδικά γραφικά, βίντεο, εικόνες και ελκυστικά μηνύματα για την Ελλάδα, καλώντας το κοινό να γίνει ενεργό μέλος και να μοιραστεί τις στιγμές και τις εμπειρίες του από το ελληνικό καλοκαίρι. tovima
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΕΟΤ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
Σε συνέχεια όμως τη συμφωνίας στη Σύνοδο Κορυφής της 12ης Ιουλίου η ροή των κρατήσεων παρουσιάζει σημάδια ενίσχυσης στα συστήματα των ξενοδοχείων, με τα αντανακλαστικά των χωρών - πηγών προέλευσης τουρισμού να είναι θετικά. Για να τονώσει το κλίμα αυτό, η καμπάνια απευθύνεται στο ευρωπαϊκό κοινό κατά κύριο λόγο, μέσω διαδικτύου και social media, ενώ θα παρουσιαστεί με ειδικά γραφικά, βίντεο, εικόνες και ελκυστικά μηνύματα για την Ελλάδα, καλώντας το κοινό να γίνει ενεργό μέλος και να μοιραστεί τις στιγμές και τις εμπειρίες του από το ελληνικό καλοκαίρι. tovima
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου