ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελλάδα

MyEFKA: Το νέο «dashboard του πολίτη» θα ολοκληρώνει την ψηφιακή εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ


 
Μια νέα εποχή ψηφιακής εξυπηρέτησης έχει ξεκινήσει για τους ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ, με τη λειτουργία μιας ενιαίας και εύχρηστης πλατφόρμας που συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλες τις κρίσιμες υπηρεσίες του φορέα. Την υλοποίηση έχει αναλάβει η Netcompany, η οποία ανέπτυξε το «dashboard του πολίτη», δίνοντας στους ασφαλισμένους άμεση και οργανωμένη πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για τον ασφαλιστικό τους βίο.

Μέσα από το «dashboard του πολίτη» του MyEFKA, που είναι διαθέσιμο και ως mobile εφαρμογή, κάθε χρήστης βλέπει μια εξατομικευμένη αρχική σελίδα, με ενημερώσεις και υπενθυμίσεις προσαρμοσμένες στο προφίλ του. Το ασφαλιστικό προφίλ γίνεται πλέον προσβάσιμο εύκολα και γρήγορα, απευθείας στην οθόνη, χωρίς ανάγκη φυσικής παρουσίας στις υπηρεσίες.

Με λίγα «κλικ», οι ασφαλισμένοι μπορούν να ενημερώνονται για τα ένσημά τους, να βλέπουν τα ενημερωτικά σημειώματα, τα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ικανότητας, τις αιτήσεις που έχουν υποβάλει, αλλά και τα εκκαθαριστικά των συντάξεών τους, με πλήρη ανάλυση των ποσών. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα άμεσης πληρωμής οφειλών μέσω της υπηρεσίας IRIS, καθώς και πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα, όπως τα ποσοστά αναπηρίας.

Η πλατφόρμα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες δυνατότητες. Ήδη παρέχει ηλεκτρονική εγγραφή στο μητρώο του e-ΕΦΚΑ και δυνατότητα μεταβολής προσωπικών στοιχείων χωρίς φυσική παρουσία, ενώ προγραμματίζεται να προστεθούν υπηρεσίες όπως ο προγραμματισμός και η διαχείριση ραντεβού μέσα από την εφαρμογή, καθώς και ειδοποιήσεις για την καταβολή εισφορών ή δόσεων.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, περισσότεροι από 200.000 πολίτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να ενημερωθούν για το ποσό της σύνταξής τους, τις οφειλές τους, την ασφαλιστική ιστορία τους και τα πιστοποιητικά αναπηρίας, ενώ μέσω IRIS έχουν εξοφληθεί πάνω από 800.000 ευρώ.

Ο Αλέξανδρος Μάνος, CEO Netcompany SEE & EUI, σημειώνει ότι από την ανάπτυξη των κεντρικών συστημάτων διαχείρισης του e-ΕΦΚΑ και την ψηφιοποίηση εκατομμυρίων σελίδων αρχείων ασφαλιστικής ιστορίας, μέχρι τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για πιο άμεση απονομή συντάξεων και το νέο «dashboard του πολίτη», όλα τα έργα έχουν έναν κοινό στόχο: να καταστήσουν τη συναλλαγή του πολίτη με τον e-ΕΦΚΑ όσο πιο γρήγορη και ουσιαστική γίνεται. Όπως επισημαίνει, από την ενεργοποίηση της πλατφόρμας τον Σεπτέμβριο, σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες δράσεις, οι εκκρεμείς κύριες συντάξεις έχουν μειωθεί κατά 21% και οι επικουρικές κατά 25%, με τη νέα πλατφόρμα να συμβάλλει στην ταχύτερη και ακριβέστερη διεκπεραίωση των αιτήσεων. «Δεν αναφερόμαστε απλώς σε ποσοστά, αλλά σε πραγματικούς ανθρώπους που έλυσαν τα θέματά τους πιο εύκολα και πιο άμεσα», υπογραμμίζει.

About Freegr network

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.