Οι εξετάσεις θα είναι διαγνωστικού χαρακτήρα για να καλυφθούν τα κενά σε γλώσσα και μαθηματικά και να περιοριστεί η σχολική διαρροή.
Εξετάσεις στην Γ’ και στη ΣΤ΄Δημοτικού εξετάζει να καθιερώσει το υπουργείο παιδείας ωστε να καλύψει τα “κενά”, σύμφωνα με την εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος.
Τα “κενά του Δημοτικού” ενοχοποιούνται για την σχολική αποτυχία στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, σπρώχνοντας κάθε χρόνο έξω από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου 70.000 – 80.000 μαθητές, αριθμοί που υπερβαίνουν το 10% του μαθητικού πληθυσμού στη δημόσια εκπαίδευση.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, περίπου 40.000 μαθητές εγκαταλείπουν το σχολείο και χάνονται σε άγνωστες κοινωνικές διαδρομές, που δεν μπορούν να εντοπίσουν οι επίσημες στατιστικές.
Οι υπόλοιποι είναι όσοι κάθε χρόνο “κόβονται” και βρίσκονται με το ένα πόδι έξω από το σχολείο, αναγκασμένοι να επαναλάβουν την τάξη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, εάν τα καταφέρουν, υπάρχει πιθανότητα να συνεχίσουν το σχολείο, ενώ όσοι απορρίπτονται για δεύτερη φορά, δεν προσπαθούν εκ νέου.
Ωστόσο, ο σχεδιασμός του υπουργείου φαίνεται πως προσκρούει στη χρηματοδότηση. Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας έχουν σταματήσει, επειδή έχει κλείσει η στρόφιγγα των κοινοτικών πόρων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα που επικαλείται πηγές, αναζητείται διέξοδος μέσω του ΕΣΠΑ, καθώς “η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και η συγκράτηση της μαθητικής διαρροής είναι μεταξύ των βασικών προϋποθέσεων για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής”.
Επιτροπή υπό τον καθηγητή Παιδαγωγικής, Ηλία Ματσαγγούρα, έχει αναλάβει να καταρτίσει το πλαίσιο της αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών και το σχετικό προεδρικό διάταγμα αναμένεται να εκδοθεί προς το τέλος του χρόνου, με στόχο να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου