ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελλάδα

ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ...ΚΑΛΑΘΙ ΤΗΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ

 


Επιφυλακτικότητα και προβληματισμός είναι τα δύο κύρια στοιχεία που κυριαρχούν στους κόλπους των καταναλωτών εξ αφορμής της έναρξης ισχύος του πολυσυζητημένου μέτρου που θέλει το πάγωμα των τιμών 51 βασικών ειδών που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού».

Χαρακτηριστικά ήταν όσα σημείωσε παρεμβαίνοντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης Best ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών Γιώργος Λεχουρίτης, τονίζοντας πως αυτό το μέτρο δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση. «Είμαστε από την πρώτη στιγμή της εξαγγελίας αντίθετοι αφού δε θα προσφέρει τίποτε στον καταναλωτή, θα μπουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και κανείς δε θα ασχοληθεί με τις αυξήσεις στα υπόλοιπα προϊόντα.

Το φθηνό ψωμί δε σημαίνει πως θα φάμε κατεψυγμένο ψωμί. Η κυβέρνηση όφειλε να πάει στη ρίζα του προβλήματος, στον ενδιάμεσο, στον μεσάζοντα που τους… χειροκροτεί. Το πρόβλημα είναι η διαφορά από το χωράφι στο ράφι», είπε ο κ. Λεχουρίτης ενώ ειδικά για όσα καταγράφονται σε σχέση με το ψωμί, θέση έλαβε και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Μιχάλης Μούσιος.

«Έχει μπει στη λίστα των προϊόντων που υπάρχουν το τυποποιημένο συσκευασμένο ψωμί στα supermarket. Τα ψωμιά των supermarket είναι διατηρημένα ψωμιά, όχι τα φρέσκα ψωμιά που πωλούνται στα αρτοποιεία και μπήκε σε μια προσπάθεια να αλλάξει ίσως και η συνείδηση του κόσμου για τα αρτοποιεία», ανέφερε ενώ σημαντικά είναι όσα τονίστηκαν και από τους δύο για τις ανατιμήσεις στο ψωμί, αλλά και το λουκέτο που έχει μπει σε πάνω από 230 αρτοποιεία, μικρές ειδικά, οικογενειακές επιχειρήσεις που έβαλαν λουκέτο, αλλά και δεκάδες εκατοντάδες ακόμη που έχουν περιέλθει σε δύσκολη θέση.

About Freegr network

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.